by amanda

| Vardag
Idag har jag varit hemma från skolan, vi hade friluftsdag så jag kände att det var bättre att jag stannade hemma och pluggade istället. Jag hann även göra pannkakor och kolla några avsnitt av Nikita. Sen mötte jag My inne i stan, tog en snabb fika och kollade runt lite. Vad som händer ikväll är väldigt oklart just nu men jag hoppas att ni får en lyckad kväll ♥
FrökenTV, bloggen om tv och film

söt bild

F E L I C I A

haha ja! Plugg är bättre än friluftsdag :)

cassandra gigel

söt bild :D

Cajsa

hoppas du får en bra kväll1

Kashaya

Skönt att vara ledig från skolan.=) Själv jobbade jag hem idag från lunch.

carolina♥

Mysig dag, kan förstå att du var hemma idag :) <3

Emmy

Hoppas det blev en fin fredagskväll iaf!

sv;
Fett fint med så många färgglada löv ju :D Hihi.

Lovisa

Mys!
Sv: håller med dig!

Natalie

Gulliga! :)

Svar: Tack så himla mycket sötis!
Hoppas du hade en bra fredag! :)
kramis

Terese

Grym bild, allt braÅ?

Fanny

Hoppas du får en toppen helg! :)
kram

Ella

Har du gjort headern?? Vill också ha en sån...:(

sannasvedin.se

Några planer för dagen?:)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Och ni också! Supersöta ju =)

Yohanna Svensson

söta cheyor! :d

Linnéa

Sköna tjejer <3

Elina

Hoppas du får en bra helg, kram! :)

Mikazuki Chan

häftig design!!

MADDISENJ.SE

Fina tjejer!

Agnes Eriksson

så söta! kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: