by amanda

| Vardag
Så himla skönt med helg, eller hur? Vi fick sluta lite tidigare, åkte direkt hem. Mamma hade bakat så vi fikade lite och sedan dess har jag legat i soffan och skrattat åt videos på Vine. Jag ska snart möta Lisa för att gå och handla, vi ska äta tacos hos mig till middag. Ikväll är det även min skolas insparksfest så dit ska jag ett tag med brudarna och kolla läget. Hoppas ni får en fortsatt bra dag ♥
Maolion

FIN

Cajsa

haft en bra dag?

Emmy

Låter jättehärligt, fick också sluta tidigare idag och fikade också med min mamma hahah ^^ Vilka sammanträffanden...

sv;
Jaa sannerligen! Älskar solnedgångar :D

Anonym

Låter riktigt härligt! :D

Louisefoto

Ha en fin helg :)

linda

Tack!:D söt du är

elin wahlberg

fin bild :)

Inga-Linn

Finafinadu!:)

linah brown

jag vill ha heela din garderob!!

Ida

Fin!

hanna

hehe fin du är !:)

Nathalie Tegelstam

Fin bild på dig :)

lina

fin du är.)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Ja det är väldigt skönt med helg :D

Kashaya

Verkligen härligt med helg.=) Var insparksfesten rolig?

Sarah Persson

Åh bakat lät ju himmelskt gott! :)

maddee

FIINIS <3

Ronja

så fin du är! :)

emelie andersson

fin bild :D

Wilma

Jättefin blogg !!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: