by amanda

| Vardag
En bra dag idag. Träffade Felix efter skolan och vi tog en fika på John Chris coffee och sen satt vi där länge och pratade om allt som har hänt på senaste tiden, vi har ju inte träffats sen vi fick sommarlov så det var jätte trevligt. Sen åkte jag hem och väntade på mamma och när hon kom hem åkte vi till Söder och fixade några grejer och kom hem för en halv timme sen. Nu är jag bänkad framför Idol, har ni någon favorit än? 
Linda

har massa favoriter !:D

Linda

Kevin om han e kvar? jag vet inte riktigt vilka som e kvar har inte sett på 3 dar men innan!

Emmy

Åh härligt med pratstundsfika. :)

sv;
Neej missar alltid, och ibland gör jag annat så jag orkar inte sätta på tv:n. Tycker oftast idol är jättekul men vet inte varför jag nästan aldrig lyckas kolla :(

Vilken härlig bild!

vilken somrig härlig bild :D

Linnéa

Åh, har också varit bänkad framför idol ikväll - och alla mina 4 favoriter gick vidare <3

Milina

Härlig bild :)

linah brown

oj..har inte ens börjat kolla på idol

ViktoriaCaroline

Har du haft en bra Onsdag? :)

Inga-Linn

Jag har väl ingen direkt favorit men jag gillar Gabriel, Albin och Sandra!:)
Sv; jag tyckte också det:)

Sara - mamma till Nova&Levin

Så mysigt! Fina bilder! :)
Ha en din dag!

isabella

Så fin bild!

- Har faktiskt inte kolla på idol detta året..men får väll ta och börja göra det! :)

malin

härlig bild :)

Ida

Fina:)

F E L I C I A

min favorit var Ted men han åkte ju ut :(

liborius

jag har inte hunnit få någon favorit än faktiskt:)

Ida

Idol är så bra:)

Sara

Har inte följt idol? Är det någon som är bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: