by amanda

| Vardag
Idag mötte jag Filippa på stan vid 12. En liten stund senare kom mamma och vi gick och åt lunch på Jensens bofhus. Sen gick vi vidare på stan och kollade en massa affärer. Köpte med oss fika och gick hem och en stund senare gick vi ner på stan igen. Filippa gick hem och jag och mamma kom hem till Jouni igen för en liten stund sen. När han kommer hem ska vi gå ut och äta och sen ska vi på bio och se Familjetrippen. Puss&Kram
Milina Salihodzic

Kul! :)

aina [fotoblogg]

Härliga bilder :)

hanna

härliga bilder !:D

Linnéa

Hoppas du får en fortsatt fin kväll <3

Kashaya

Låter som en bra dag.=)

Åsa

Fina :)

Sv: Tack!
Kram

sandra

Lät som en bra dag :D

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Vilka härliga bilder!

Lina Johansson

Låter som en bra dag!

Johanna - A dream as model ♥

nice :)

cassandra gigel

söta bilder :D

sofia

fina bilder :) <3

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) Ser jag en Djurgårdströja?? ;)

Natalie

Så härliga bilder! :)

svar: hm, favoriterna är nog gossip girl, oth och grey's anatomy! :)
kramis

Cajsa

hoppas du får en fortsatt bra kväll snygging! jag ska snart ta och sova. :)

Sanna Johansson Bizzozero

Svar: Tack ska du ha, söt du är ! :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: