by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Foto: Canon EOS 600D
 
Idag hade jag massa planer men igår sprack några och resten av de imorse. Istället har jag tagit det lugnt hemma framför Sons of Anarchy. Senare ikväll ska jag, Lisa och Filip åka och bowla. Om Cecilia orkar ska hon också följa med. Vad som mer händer ikväll är oklart men jag hoppas att ni får en bra kväll ♥
Ella Stork

fin bild!
sv: ja det är underbart :) kram!

cassandra gigel

fin bild :D

Agnes Eriksson

såå fin bild! kram

Carolina Thoor

Jätte fin bild <3

J o j z y ♛

Härligt bild! :3

Önskar dig en superbra kväll! ~

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Tråkigt när planer spricker :/

*svar:* Ja det är gott, beror på vad man blandar i :) Dricker du smootihes?

alexandra - stylealex

fin bild! det kan bli så ibland, men hoppas bowlingen var kul. Allt bra annars?

Johanna - A dream as model ♥

fin bild!

Linnéa

Mysig bild ;)
Hihi, oh ja, haft en bra dag, men jag är supertrött efter en låååång arbetsdag <3

Kashaya

Vad fint foto.=) Tråkigt när planerna spricker men hoppas du hade en bra dag ändå

jonna

jättefin bild :)

elin wahlberg

fin bild!

Milina Salihodzic

Så fin bild!

kaffehörnan

gICK DE BRA PÅ BOWLINGEN

Natalie

så fin bild, och så himla snygg design du fått till!! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
kramis

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

Sabina

Superfin bild!

Natalie Salazar

åh vilken fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: