by amanda

| New in, Vardag
Gårdagens inköp ↑
 
Igår kvälll såg vi på Runner Runner istället för IRL. Men den var bra den också. Jag ska skriva om den i ett inlägg lite senare. Filmen slutade ganska sent så vi åkte hem direkt efteråt. Om ungefär 30 minuter kommer Max och hämtar mig för idag är det bowling match i hemma hall. Efter matchen ska jag möta My för att först gå på Djurgårdens fotbollsmatch och senare ikväll blir det Djurgårdens hockeymatch. Det blir alltså mycket sport idag. Hoppas ni får en bra dag ♥
Karin Lygnersjö

Vilken snygg väska :)

Sv: Tack! Tycker den ser bättre ut i verkligenheten däremot, bilden gör den inte rättvisa :)

Inga-Linn

Snygg väska!:D

Milina

Så fin väska!

Kashaya

Fin väska.=)

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Tack så mycket! :)
Fin väska!

Moa Eriksson

snygg väska!

♫♪ sandra

snygg väska!

Johanna - A dream as model ♥

fin väska :)

Linda

jätte fin väska!

Lowa

Vad blev det i fotbollsmatchen?

Svar: tack så mycket. Ja, visst är dom fina :)

linah brown

så fin väskan är :d<3

Lotta

Superfin väska :)

Lina Johansson

- Åh tack! Fin väska:)

Agnes Eriksson

sv: eller huur!
Sjukt fin väska! kram

Emilia Sjödin

Vill du göra ett bloglovin byte? :)

aina [fotoblogg]

Snygg väska :)

Aria

Fin blogg! Vad ska du göra idag? :D

KRAM

Nathalie Tegelstam

- tackar :)
Snygg väska!

Linnéa

Tjusig väska <3

sofia

fin väska, vars kommer den ifrån? :) <3

Amanda Andersson

SV: bara bra!

Ska du klä ut dig på haloween? :D

Linnea

Snygg väska :)

Sara & Josefine

Sv: haha förstår det inte jag heller :p Fin väska, var kommer den ifrån? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin väska du köpt:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin väska du köpt:)

F R I D A - M A R I A

Såå snygg väska!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: