by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Igår var det en riktigt dålig dag. Bultande huvudvärk, jobbigt med pluggandet inför provet när jag inte förstår vad jag gör, regnigt, mörkt och kallt. Allting sög. Jag gick och la mig tidigt. Nu sitter jag i skolan och jobbar med ungdomsparlamentet. Vi slutar sent, ska försöka jobba kvar med matte och sen ska jag hem till min mormor på middag. Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Puss&Kram
Sara

Åh så fin bild! :D

Kashaya

Hoppas den här dagen blir bättre. Fint foto.

malin

grymt fin bild! :)

-hihi tack du! :)

Ida Lindborg ♡

Fin bild!

Sv: härligt :)

Milina Salihodzic

Så fin bild :)
Jobbigt med huvudvärk!

Mickis

Fin bild :D

F E L I C I A

hoppas huvudvärken gick över, och att dagen gick fort! :)

Jennifer

Tack vilken vacker bild :)

Nathalie Tegelstam

åh vilken fin bild :)

sofia

ja :)
Fin bild :) <3

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: tack sötis :) fin bild!

Agnes Eriksson

så fin bild! kram

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

HJJONSSON

Jättefin bild! <3

emilia

Fin Bild, mycket fin!

Anonym

fin bild :)

cassandra gigel

fin bild :)

Nathalie

usch, inte kul med sådana dagar...hoppas du mår bättre nu!

Linda ♥

Duktig du är, kämpa på :) Kram <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: