by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #6
 
Untitled #6 by amandalindstrand featuring blue jeggings
 
Vad har hänt idag då? Inte mycket alls, det brukar bli så på vardagar när jag är trött efter skolan. Har mest legat i soffan och kollat på Sons of Anarchy. En himla bra serie det där, jag tänkte fortsätta kolla resten av kvällen.
 
Det sköna är att jag inte har några läxor eller prov som är brådskande. Då borde jag egentligen satsa på att plugga körteori om jag ska kunna ta mitt körkort när jag fyller 18. Men jag är för lat. Böckerna ligger bredvid mig men jag orkar inte öppna de. Jag har ingen strategi för hur jag ska plugga. Ska jag då bara sitta och läsa boken? Kommer somna då. Ska försöka leta upp lite tester på internet. Någon av er som har förslag?
cassandra gigel

vart är mössan ifrån? :)

Julia

Vilka snygga skooor!:D

Linnéa

Åh, snyggt! :)

Ja, man måste älska Olly murs <3

FlizanLizan

sv: haft en bra dag? :)

Gillar mössan :D

Milina

Snyggt!

Emmy

Mitt förslag är typ, läs och gör något kul emellanåt. "läs klart uppslaget och spela ett spel på king.com" typ hahhaha. Funkar för mig, visst att man stannar upp ofta då men det är bättre än ingenting.

sv;
Hihi yao, det brukar jag också tycka :D

Celine

När ändrade du designen? Det är snyggt iaf :)

Emilia Benholm

Snyggt! Är allt bra med dig då? Kram!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra text på mössan haha:)

♫♪ sandra

snyggt!

Sara - Hold on be strong

Snyggt :)

Agnes Eriksson

ÅÅÅH så fint! kram

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv: jadå, själv? :D kram

Emelie

Snyggt! Vart är toppen ifrån? :)

sanna♦

sons of anarchy är skitbra!
och mössan var skitsnygg!

Inga-Linn

Jag var aldrig så bra på att plugga:(
Sv; DEt vare verkligen!:)

Sara & Josefine

Sv; Aha, va tråkigt :( Men vi ska åka på språkresa dit så det kanske finns lite mer att göra ;)

Snyggt outfit-collage btw :)

MARIELLE M

Fint kombinerat! Vill ha en sån klocka:) Var gärna med och tävla om ett par platå skor på min blogg :)! Puss

Sanne-Madeleine Håkansson

sv: tack
älskar det där linnet, så sjukt snyggt :D

Kashaya

Vad fint linne.=)

Sofia - Lever drömmen i LA

snyggt!

Sara

Snyggt! :D

Liana

åhhh så snygg outfit!!! :)!

Amanda

Snyggt :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin outfit!:)

sv: tack så mycket!:) kramisar♥

Emilia

älskar mössan, så snygg :)

ericaandersson

linnet och väskan är dösnygga!

Lisa Martinsson

super snyggt, inspiration! :D

Sarah

Snygga grejer, älskar speciellt väskan!:)

Lena

Fint! :)

johanna :)

fina saker, speciellt jeansen eller jeggingensen eller vad det nu är haha :)

Natalie Salazar

älskar mössan :D

Johanna - A dream as model ♥

skorna är snygga! :)

Kajsa

linnet <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: