by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Idag har det varit en ganska kass dag. I alla fall efter jag kom hem från bowlingen. Sedan dess har jag varit seg och haft ont i huvudet. Och när jag får ont i huvudet blir jag även irriterad, bitter och ledsen. Allt kommer på en gång. Har bara legat i soffan och kollat på serier och det tänker jag fortsätta med resten av dagen. Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har ♥
ebba

fina bilder :)

Agnes Eriksson

jättefina bilder amanda! kram

Lillablå♥

Trevligt :) <3

Älskar bilden. Nej min dag har nog varit sämre än många dagar har vart på länge :( <3

Moa Eriksson

åh är inte hösten helt underbar!

Malin

fina bilder! hoppas du mår bättre snart <3

Milina

Så fina färger på löven!

Emelie

Stackare, hatar att ha ont i huvudet!! Har migrän så vet precis hur det kan vara, fast migrän är dubbelt så värre! Usch säger jag bara!! Hoppas det är bättre nu, kramar!!

Linnéa

Så fina bilder <3

jonna

tack :)
fina bilder!

Emelie

Fina!
Sv: okej vad synd! Men de var fina iaf :)

kaffehörnan

Aj hoppas du känner dig bättre

Linda [fotoblogg]

Så fina bilder!

Nathalie Tegelstam

Vilka härliga bilder :)

Amanda [SPONTAN]

Fina bilder :)

linah brown

så fiiint:D

Sofia - Lever drömmen i LA

fin bild :D

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: vad roligt älskar glee :D
Allt bra? Kram
Du är verkligen sjukt duktig på att foto!

M A T I L D A ♥

Fina bilder !

mellab.blogg.se

Fina foton!

Jag har en tävling/ give away på min blogg där man kan vinna 100:- på idiwa.se. Skulle bli glad om du ville vara med!
http://melaniebjorlin.blogg.se/2013/october/give-away-tavling-idiwase.html#comment

Inga-Linn

Åh, vilka fina bilder!:D
Jo, det är bätte idag! Själv?:)

Sara - Hold on be strong

Fina bilder :)

kaffehörnan

Hur mår du idag

Emma

Åh vad fina bilder!

stylist

vilka vackra bilder du tar :)

Dana

fina bilder :)

Katarina

Vilka fina bilder!!

Amanda

Åh, vilka härliga bilder! :D

Allt bra med dig idag? :)

Matilda

Jättefina bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: