Veckans blogg + vinnaren

| Tävling
Vinnaren av veckans blogg hittar ni här! Gratulerar, du kan nu hitta länk till din blogg i min meny :)

 
Du får endast anmäla dig en gång, inget spam. Vinnaren kommer att få en länk till sin blogg i min meny ovanför headern i en vecka, och i ett inlägg. 
 
Andra kommentarer hänvisas till inlägget nedanför!
kaffehörnan

jag är med såklart

Ida Lindborg ♡

Jag är med!

SV: hihi tack har fått den av min syster :'D kram

MINNA

Jag är med! :)
Sv: Åh tack fina du!

HJJONSSON

Jag är med + tack! :*

Boel

Jag är med! :D

Inga-Linn

Jag är med!:D

Sv; na, vi var för få!:(

Elisabet

Jag är med

Cajsa

jag är med! :D

sv. hehe ja...men nu ska jag ta och försöka sova lite till. nattis sötnos! :D

♫♪ sandra - en musikblogg

jag är med!

ViktoriaCaroline

Grattis till henne :)

Jag är med igen.

aschmanda

Jag är med!


Joina gärna min! :)

Agnes Eriksson

jag ör meeed. kram

Carolina - Stall Assla

Vi är med :)

Jag är med!

Amanda Jönsson

Jag är med!

SV: Tack :)

marina

sv. Tack så mycket! :)
Jag är gärna med! :)

Alva

Jag är gärna med :)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Jag är med :D

Terese

Jag är med!

sv; Verkligen!
Finis!

Amanda Eriksson

jag är med :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:)

och jag är med =)

hanna

vi är gärna med :)

Louise

Jag är med (vill dock inte ha massa kommentarer på min blogg om när du utser vinnaren och att jag är med osv, så du kan stryka mig om det inte är ok :))

sofiaa

Jag är med :)

SV: Ja eller hur!

Elvirall-En frisyr och modeblogg

Sv: Jag följde dig redan på bloglovin såg jag, hehe :D

Jag är gärna med :D Kram

ANGELICA - hälsosamt mål

är med :D

Milina Salihodzic

Jag är med!

Julia

jag vill vara med :)

Linnéa

Jag är med såklart <3

Esmeralda

Jag är med

En plats i solen

jag är med

Molly

Jag är med!:)

Natalie Salazar

ja vill vara med :D

Sanna

Jag är med :)

Jonna

Jag är med :)

Ebba

Jag är med! Har en nystartad blogg, så det vore jättekul att få lite läsare! Kram

Anonym

Jag är med :D

sofia

jag är med! :)<3

Holly

Jag är med:D

Emmy

Grattis till vinnaren :D Jag är med igen!

Amanda

jag är med :)

saandrafoto

jag är jättegärna med!! :)

Ida

Jag är med :)

M A T I L D A ♥

jag är med ! :D

Jenny

Jag är med!

Amanda Persson

jag är med :D

Amanda

jag är med :)

Anonym

jag är med:)

Tess

jag är med :*

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag är med :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: