Veckans blogg + vinnaren

| Tävling
Vinnaren av veckans blogg hittar ni här! Gratulerar, du kan nu hitta länk till din blogg i min meny :)
Du får endast anmäla dig en gång, inget spam. Vinnaren kommer att få en länk till sin blogg i min meny ovanför headern i en vecka, och i ett inlägg. 
 
Andra kommentarer hänvisas till inlägget nedanför!
 
B E A T R I C E J O H A N S S O N

Jag är med:) Kramisar❤

saandrafoto

ha en bra dag! :)
jag är med!

Amanda Jönsson

Jag är med!

SV: Tack :)

Esmeralda

Jag är med

Madeleine

gärna med :D

therese

Jag är med :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag är med :)

aina [fotoblogg]

Jag är med!

HJJONSSON

I'm in!

Jonna

Jag är med :)

FlizanLizan

sv: hehe okej :P

Jag är med :)

♫♪ sandra - en musikblogg

jag är med!

Emelie

Jag är med!:)

Celine

Jag är med! :)

- Det är det alltid!

M A T I L D A ♥

jag är med :D

sandra

Jag är gärna med :D

Julia

Jag är gärna med!:)

En plats i solen

jag är med

Julia

jag är väl med igen :D hehe kanske har bättre lycka denna gång :D

Elisabet

Jag är gärna med

cassandra gigel

jag är med:D

Wictoria ビクトリア

Jag är med :3

Emma

Jag är med!

Inga-Linn

Jag är med!:)

Emma

Jag är med! :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och jag är med!

MINNA

Jag är med! ;)

bexollila

Yey! Ja är med :D

Fanny

Jag är med :)

Amanda Örnebring

Vilken trevlig blogg du har! Jag är med :)

Evelina Lindström

Jag är med! :)

Amanda [SPONTAN]

Jag är med :)

Clara

Jag är gärna med! :-)

Alice

Jag är med!

Filippa

jaaa är meeeeed faaaan

jennie

Jag är med! :)

alice

jag är med! :)

Emelie

Jag är med :D

sara

Jag e med!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: