It feels like we could do this all night

| Vardag
Min blogg har varit med i snart 6 år av mitt liv. På den tiden har jag hunnit haft en hel del olika designer och headers. Jag kollade igenom arkiven på datorn och bloggen för några veckor sedan och hittade dessa trevliga headers från mina tidigare dagar. Tyvärr är de inte i ordning för minns inte överhuvudtaget när jag hade vilken. Men vad tycker ni, charmiga va? ;)
 
 
sanna

jättesnygga ju!

Elisabet

Din nuvarande är finast

Emmy

Ååh vad kul! Min har bara varit med i ungefär hälften av vad din blogg har varit, men så roligt att kolla tillbaka ju hihi :D

sv;
Taack så mycket hihi <3

MAALIINHS.se ♥

Jag minns header 5 och 9 :)

*svar:* Haha okej, visste väl att den inte va så himla roligt ;D <3

alice

kul med förändring! (;

milina.blogg.se

Tycker att dom var fina! :)

Aria

Vilken fin blogg du har! Allt bra? :D KRAM

MADDISENJ.SE

Oj vad länge du bloggat

Agnes Eriksson

sv: åh tack!
Oj 6 år, sjukt länge! Riktigt fina allihopa! kram

En plats i solen

Det är kul och titta på gamla designer :)

marina

Hoppas du har en bra lördag!

Emelie

Nemen gud så söta!=)

Amanda [SPONTAN]

Nej vad roligt att titta tillbaka på :)

Boel

Gud vad skojj :D
Sv: Jag med! Te är det bästa <3

Kashaya

Kul att du bloggat så länge.=)

Emelie

Kul att kolla tillbaka på! Du har verkligen bloggat länge, bara på den här bloggen? :)

Inga-Linn

Åh, vad roligt att kolla tillbaka på sånt:)

linah

haha
1:a &2:a headern<3

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina headers! c:

Johanna Gustafsson

är så roligt att kolla tillbaka, och du har ju bloggat riktigt länge! Jag har tyvärr inte så mycket sparat :/

Stor utveckling! Men alla är jättefina! SJälv har jag inte den fantasin så alla mina ser typ likadana ut.. haha

Hanna

Gud vad kul att se, haha :D
Har själv aldrig lyckats ha en blogg så länge... Som mest 2 år och 2 månader :)
SV: Ja det var det!

Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: