Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Langaren David Burke blir rånad på hela sitt lager och måste smuggla knark för att betala skulden. Men hur ska han ta sig osedd över gränsen? Han övertalar strippan Rose, den övergivne Kenny och tonårsrymlingen Casey att bli hans helyllefamilj under en kort resa fram och tillbaka över den mexikanska gränsen. I en enorm husbil ger sig ”familjen Miller” iväg för att fira nationaldagen med lite knarksmuggling. Vad kan gå fel?
 
Dem här filmen var riktigt rolig. En komedi som satt helt i min smak. Den bjöd på otroligt mycket skratt. Kenny var så himla gullig och jag har alltid tyckt om Jennifer Aniston som spelar Rose. Det fanns så himla många bra scener i filmen, när Casey träffar Scottie P till exempel. Han är ju bara för skön. En annan är när Rose ska bevisa att hon är en strippa och David säger till Kenny att han ska visa respekt för att det är hans mor. Och så scenen när Casey och Rose ska visa Kenny hur han ska kyssa en tjej, hahahahha. Slutet på filmen är ju bäst!
Bild lånad från google
Linda

Den ska jag se:D

Linda

Allt bra?

Ida Lindborg ♡

Den verkar bra!

Sv: ja verkligen! :D

Lillablå♥

Javisst :)

Åh den filmen är super bra! <3

julia

fin blogg

Anonym

Den filmen är så himla bra :D

Inga-Linn

Verkar som en bra film, coola hattar de hade på bilden!:D
Sv; Ja, enligt mig är den asbra, haha:)

Amanda Niclasson

Riktigt fin blogg&design! En bra blandning på bloggen, fortsätt så! :) Kram på dig

Jenny Karlsson

sv: Ja!

Åh måste ta och kolla på den filmen!

Milina Salihodzic

Den verkar bra :)

carolina♥

Haha gräset är en bebis ^^, skojigt <3

Åsa

åh vill se den!!

Sv: Tack! ^^
Kram

Natalie Salazar

ja väntade i ca 30 min det är väl inte farligt?

Madeleine

åå den vill ju jag se!

aina [fotoblogg]

Måste se den :)

Snygg ny design! :D

carolina♥

Haha jag älskar också scenen när tjejerna kysser Kenny och och David står och tittar xD <3

Visst är hon :)
Åh den filmen vill ja se!

Kashaya

Den kanske man skulle ta och se

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Denna vill jag se:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: