Film betyg

| Filmbetyg
 
2/5 hjärtan
Prästen Gunilla försöker få ordning på sina vuxna söner Thor och Oden, som är besatta av Hårdrock. De vägrar att flytta hemifrån och skaffa familj. Men när Jenny, byns lärarinna och Line Dance-instruktör, dyker upp så förändras allt. Bakom varandras ryggar inleder bröderna kampen om Jennys hjärta.
 
 
När man såg trailern på den här filmen verkade den hyffsat bra och rolig. Men det var den verkligen inte, enligt mig. Framför allt så var rock musiken så hög i salongen att jag fick hålla för öronen. Det kändes som om filmen inte gick ut på något, det hände liksom ingenting. Den hade ingen mening, eller poäng. Man blev bara jävligt irriterad över vilket snorungar de där 35 åriga gamla gubbarna var -.- Har ni sett den och vad tyckte ni?
Bild lånad från google
Julia

haha tyckte den var riktigt rolig :) tror dock att det beror på att jag kommer från värmland och att det var mycket "interna" skämt liksom :)

Jag vågar inte se den. Jag skäms över att vara svensk och värmländsk när jag ser såna här filmer, haha!

marina

Den filmen var faktiskt inget vidare bra.

Emelie

Jag har inte sett den och vill inte se den heller haha ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, jag vet inte vad jag ska tycka om den där filmen, både rolig, men skämmig liksom.

ANGELICA - hälsosamt mål

Älskar dina filmtips, denna har jag inte heller sett. Haha

Milina Salihodzic

Den var ju sämst haha! :o

Kimmey ~ Kung varje dag

haha, filmen var helt okej. Men det är ju garanterat ingen film jag kommer att se igen.

Matilda Johansson

Den är helt ok ändå, lite rolig trotts allt :)

linah

tyckte inte heller den var så bra xd

Inga-Linn

Tråkigt att den inte var som du trodde:(

Linda

håller med

ViktoriaCaroline

Åh jag tycker den filmen är rolig :)

aschmanda

Tur att jag inte såg den då! 2 av 5 är ju inte så bra :p

sandra

tror inte den där filmen skulle tilltala mig, är ganska kräsen av mig :)

Boel

Vad tråkigt att den inte var bra!

Sv: Ja, det var kul :)

Carolina Thoor

Åh den där är bra! <3

Kashaya

Inte sett den och kommer inte göra det heller. Trist att den inte var så bra.

Elisabet❤✰❉

Många säger att den inte är så jätte bra :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: