| Vardag
 Det här klippet gör mig lycklig. När jag ser Justins leende upp på scenen så smälter jag, bokstavligt talat. Han har världens vackraste leende. Hans texter tilltar mig på ett sätt ingen annan artist har lyckats med. När jag ser bilder och videos på honom när han skrattar och ler kan jag inte låta bli att le själv. Justin är en otroligt fin person. Allt han gör för sina fans och andra personer runt om i världen är beundransvärt. Han förjänar inte all skit han får, han är trots allt bara en 19 åring kille - bara att hans liv är offentligt. 
Amanda [SPONTAN]

Fint skrivet :)

Agnes Eriksson

sv: haha eller hur!
Han är så fin och bra! kram

Carolina Thoor

Allt bra med dig ? :)

veronica eriksson

Han är ju sååå grym! :)

Malin

han är verkligen helt underbar!

Milina Salihodzic

Haha man ser bieber överallt nu :o

Elisabet

fint klipp :')

Ida Lindborg ♡

Åh världens finaste <3

SV: hihi ja visst! jag heter idalindborgphoto :) ♥

Aschmanda

Fiiint :)

Johanna - A dream as a model ♥

så bra :)

Boel Enström

Juuustin <3 Så fiiin! Håller med om att han inte förtjänar den skit han får!!

Sv: Visst är han :D

Amanda Persson

fint :D

ViktoriaCaroline

Hur mår du idag? :)

cassandra gigel

så bra :D

Linnéa

Duktig kille där :)

Linda

gillar inte honom:D

M A T I L D A ♥

han är sååå fin!

Natalie Salazar

Jag kan inte se klippet :/

Josefine

jag tyckte faktiuskt inte om justin förut, men så hörde jag nothing like us, och jag var fast! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: