by amanda

| Vardag
Bild från idag i Örebro, fler bilder kommer. 
 
Idag när vi vaknade så fixade vi oss och sen gick jag och mamma ner på stan. Vi tog en liten promenad, fotade lite och sen åt vi lunch på Tacobar. När Jouni slutat jobba påbörjades färden tillbaka till Stockholm. Jag körde hela vägen till Strängnäs och sen bytte vi på grund av köer. Jag hann vara hemma en kort stund innan Cecilia och Åke kom och hämtade mig. Vi åkte hem till Cecilia där vi gjorde i ordning tacos till middag. Max kom och vi åt tillsammans och sen blev det Idol och kort spel. Jag kom hem för en liten stund sedan. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss&Kram
Felicia

Åh, vilken fin outfit! Super fin blogg dessutom! :)

Kashma Izat

Vill ocksåååå bo i stockholm, ni stockholmare är så modemedvetna haha :( Jämfört med uppsala ivarjefall..

milina.blogg.se

Fin! :)

Ida Lindborg ♡

Fiint!

Sara

Låter som en mysig dag! :D

Louisefoto

Så fint outift .:)

Kashaya

Lät trevligt. Hoppas du har en fin helg.

Åh, var ni i Örebro! Då kunde ni kört lite till så kunde ni hälsa på mig :D

Paulina Holmberg

härligt med kvalitetstid ;D

FrökenTV, bloggen om tv och film

Sötis

emma

sv: ja det är bra här med :) var har du köpt din jacka på bilden?

Lina Johansson

Åh vad fin jacka :)

Natalie Salazar

är du i sthlm imorgon?

♫♪ sandra - en musikblogg

snygg jacka!

Natalie Salazar

vart i stan bor du? :)

Sabina

sv: Tack!

Åh vilken fin jacka! :)

Natalie

Mysig dag! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
kramis

aina [fotoblogg]

Vad fin du är! :)

Madeleine

jättefin jacka

Inga-Linn

Du är fin juh!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: