by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Igår när gäster kom åt vi jätte god middag som pappa och Therese fixat. Det var flera små rätter som tapas ungefär. Jag gick hem till Lisa efter det och en liten stund senare mötte vi My. Vi gick till Skogskyrkogården och kollade in alla fina ljus och sen gick vi hem till Lisa igen. Där spenderade vi resten av kvällen med att prata om allt mellan himmel och jord, som minnen fråm Rhodos och andra saker som hänt. Det var en mysig kväll. Idag är sista dagen på lovet så jag har ingenting planerat, inga läxor har vi heller så det är jätte skönt. Puss&Kram
kashaya

Härligt foto.=) Vad mysigt med smårätter

aina [fotoblogg]

Fin bild :)

LORISSA LOVEBOMB

Ååååh, taaaaapaaas!!!

Emmy

Skönt att ta det lugnt idag, det är det söndagar är till för... Älskar att prata om allt och ingenting med en vän också hihi.

sv;
Jaa, vi hade det riktigt mysigt :D

Linnéa

Vilken fin bild ;)

baratilda.blogg.se

Hej! jätte fin blogg. Vad gör du?
bloglovinbyte?

Inga-Linn

Lät som en bra kväll!:)
Sv: tack snälla du!:)

Milina Salihodzic

Så fin bild!!

Johanna - A dream as model ♥

fin bild ju :)

Madeleine

härlig bild!

Ellen

Fin bild! :D

selina♡

jag har samma kamera som dig, den är jätte bra. fina bilder förresten :)

hur mår du ? :D

Kashma Izat

åh mys bild! jag ska till rhodos kanske den här sommarn :D

J o j z y ♛

Fina bilder!
åå tapas e gott! :D

sofia

fin bild :) <3

Boel

Låter som en mysig kväll :)

Sv: Ja, det gör jag med :)

hanna

härlig bild, hoppas du har haft en bra helg!

emma

härlig bild!
sv: tack så mkt :)

Lina Johansson

Låter som en mysig dag! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild:)

sv: Den luktar supergott!:) kramisar♥

julia

grym på fota du ':)

isabellaa

Så fin bild! :)

Sabina

sv: Jaa eller hur!

Fin bild :D

Evelina Åberg

Med tanke på att du har sjukt fin design skulle jag bli jätteglad om du ville gå in på min blogg och kolla och sen säga vad du tycker om min design. Själv tycker jag om min header, men resten är kanske lite tråkig?
Skulle bli jätteglad om du ville svara!
:)

Emma

Så otroligt häftig bild! :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: