by amanda

| Natur, Vardag
Igår åkte jag och mamma till Farsta centrum, vi kollade i några butiker och åt middag. Sen åkte vi till Södermalm och gjorde some secret business och så övningskörde jag en stund senare. Idag har det varit en jobbig skoldag. Eller egentligen inte så jobbig om man tänker på lektionerna men jobbig för mig psykiskt. Men jag överlever. Nu sitter jag hemma med en godis påse och väntar på Paradise hotel. Huvudvärk som vanligt också :( Kramis
Kashaya

Vad fina rosor.=)

aschmanda

Gott med godis!:)

Julia

Hihi godis hjälper alltid! Har varit en seg dag för mig också.

Fin bild :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gillade du Paradise Hotell?

Milina Salihodzic

Mysigt!

Linnéa

Så fin <3

Cajsa

de är superfina! :D

allt bra med dig annars?

Malin

gott med godis:) hoppas huvudvärken går över!

E.w - photpgraphy

Sååå bra .. Med mej är de super.

vad gör du:D?

sjukt fin bild.

LindaLinda

jätte fin bild

Åsa

Åh så fin bild!

Sv: Tack! Var verkligen underbart där!!
Kram

Emelie

Fin bild!!:)

sv: Kul att du gilla det! Hoppas du har haft en bra tisdag!

Skulle du vara så snäll och kika in på min och min väns nya youtube kanal REEB, vloggen finns i min blogg :) skulle vara så himla snällt och tryck gärna på gilla knappen på youtube sidan! KRAMAR

F R I D A - M A R I A

Så vackra rosor!

Inga-Linn

Vad bra att du kunde kompensera den jobbiga skoldagen med stan och middag och blikärning!:)

Natalie Salazar

såg du PH? :D

kaffehörnan

Vad mysig stund

Julia

åh vilken fin bild! :)

Sofia - Lever drömmen i LA

fin bild :D

Alva

Super fina bilder :=)

Amanda Eriksson

så fin bild! :D

Nathalie Tegelstam

Jätte fin bild :)

Emmy

Krya på dig med huvudvärken, förstår lite hur det är med jobbiga skoldagar för en själv. Inte trevligt :/

sv;
Åh tacktack hihi :D

Emma

fin bild:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: