by amanda

| Vardag
Godmorgon kompisar! Börjar halv 11 idag och slutar vid 2. Så himla skönt. Jag har precis duschat och nu äter jag frukost. Jag passar på att blogga och prata lite med Cecilia på facebook samtidigt. Idag har jag inte några planer efter skolan men för omväxlingens skull har jag faktiskt några läxor så ska försöka plugga lite. Jag hoppas att ni får en bra dag. Puss&Kram
Malin Johansson

Va skönt med en kort skoldag :D

Emma

fin bild!
sv: tack så mycket!:D

sandra

hoppas du får en bra måndag :)

Finis!

Milina Salihodzic

Alltid så fin!

Carolina Thoor

Jaha ;) tack! <3

As fin bild på dig ! <3

kaffehörnan

Vad skön dag

Inga-Linn

Skönt med en kort dag!:)
Sv; Jadå det är bara bra,själv?:)

Elvirall-En frisyr och modeblogg

Åh vilken härlig blogg du har, lust att göra ett bloglovin byte? :)

Ida Lindborg ♡

Sv: Åh tack finis! :D


Fiiin!

Agnes Eriksson

Fina du! kram

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fin du är!

Emelie

Så fin!

cassandra gigel

fin :)

LindaLinda

Allt bra?

En plats i solen

skönt med korta pass :)

Elisabet

fin du är

sofia

fin bild :)

Inga-Linn

Fin du är!
Sv; Tack så mycket!:)

Moa Eriksson

sv: du är snygg!

Amanda Eriksson

så fin du är!

Amanda Jönsson

Fin bild!

SV: åh va kul att du tycker det! :)

Malin

så fin!!

Emmy

Trevligt att inte börja så jättetidigt, hoppas pluggandet gick bra sedan!

sv;
Hihi jaa kul att du också tycker det :D

isabella

Så fin bild på dig! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: