by amanda

| Vardag
Untitled #10
 
Untitled #10 by amandalindstrand featuring short rompers
 Hej kompisar :) Idag vid halv 2 möttes jag och Lisa inne i stan. Vi köpte en farsdag present till min pappa och kollade runt lite. Sen åkte vi hem en snabbis innan vi åkte tilllbaka till stan för att köpa min vinter jacka. Jag visar bild på den imorgon. Sen åkte vi till en resturang på söder med mamma och Jouni. Åt middag och nu sitter vi hemma hos Lisa och kollar på film. Puss&kram
Inga-Linn

Vad blev det till din pappa då?:)

Boel

Snyggt :D

Sv: Ja, det är riktigt söt :)

Jenny

Fint kollage! Älskar byxdressen :)

sanna♦

vad snyggt!

Lowa Ek Lagerberg

cool "dress"!

svar: tackar:D ja, hon är så snygg!

Agnes Eriksson

sv: ja verkligen!
Fina saker. kram

J

skorna va snygga!

sv:
jodå :)

Snyggt collage!

aina [fotoblogg]

Snygga grejer :)

Inga-Linn

Så snygg ring på bilden!:D
Sv; Ja, !:D

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

bexollila

Tjäna goding!

Lina Johansson

Åh vad fin outfit!

- Ja verkligen!

Louise

åhh va snyggt ! :D

Anonym

snyggt :)

Frida

Sjukt snygg och stilren design!!

Josephine

Snyggt!

sandra

Lät som en bra dag :)

Milina Salihodzic

Så snyggt!

LORISSA LOVEBOMB

sv: tack ska du ha :) Kul att köpa vinterjacka, hoppas du hittade en riktigt fin :)

Malin

å så fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: