by amanda

| Vardag
Igår tog jag och Filippa det bara lugnt hemma hos mig, kollade på reprisen av Eurovision och bakade sockerkaka. När hon gått hem satt jag och pluggade i några timmar innan jag kollade på matchen i hockey. Idag åkte jag till frisören efter skolan, mamma hämtade mig sen och vi åkte till Farsta centrum. Jag fick med mig ett par shorts hem som jag visar imorgon och så åt vi på Subway. Mums, nu ska jag plugga för imorgon är det nationella i matte -.-
 
Inte världens bästa bild, ville bara visa att jag klippt bort det slitna. Är så himla o van, vad hände med mitt långa hår liksom? Men det växer ut snart igen :)
cassandra gigel

sv; tack söt :)
ha en bra kväll!

Malva Nyström

vad fin du är! (:
ska vi följa varann på tumblr?

sofia

fin du blev i håret! :D <3
Har en ny blogg! :D

åh vad fint!!
kort? då ska du fan se hur kort mitt blev efter att mitt hår gick av efter alla blekningar..

- nä det blir man inte, man ska ju inte ösa på med olja :p <3

Alva

Haft en bra start på veckan? :D

Therese Martinsson |webbdesign m.m|

Hej, vilken fin blogg du har :)

Sara - Hold on be strong

Härligt!! Fin du är :)
sv: åh visst :D
kram

Anna

Tycker att det är väldigt långt ändå :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland behöver man ta det lugnt! :)

Subway är såååå gott!

Liborius

gott med sockerkaka:D

Skönt när man klipper bort det slitna men förstår känslan efteråt ;)

Jennifer

blev ju superbra!

sv: Tack :D
Haft en bra dag?
kramis ♥

aliengirl- life with autism and art

Hoppas det kommer gå bra för dig inför provet imorn. :)

anna

åh tack :) hoppas du haft en bra dag

ebba

Hej super fin blogg du har! :) kika gärna in på min blogg skulle vara jätte snällt :)

Nathalie Tegelstam

- ja super gott!
Finis :)

Fin! :)

Sv; Åh tack så mycket! :D

Sarah

Va kul o baka :)
Måste ocå kolla på eurovision :P

Alva

GUD va fin blogg du har , du är oxå jätte fin :)

Skulle va roligt om du ville kika in min blogg och kanske lämna en kommentar :)Va gärna med i min veckans blogg :)



KRAM



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: