Recept på american pancakes

| Vardag
Jag tänkte dela med mig om mitt recept på american pancakes, fast egentligen är det Ulrikas recept. Enjoy!
 
liborius

mums!

Linda [fotoblogg]

Ser riktigt gott ut!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gott:)

johanna

tack du! åh, längesedan jag åt amerikanska pannkakor.. ser gott ut!

Carro - en emo/scene bloggerska

Ser super ut, ska helt klart testa dessa! :D Kramisar Carro

felicia

Åhh mums sugen man blir :D

Ida ♥♥

Åh vad gott!

Sv: ska snart iväg till en kompis :) själv? :D

Jennifer

Åhhh vad det är gott!!! Med blåbärssylt! ;D

M A T I L D A ♥

fy va gott :o kanske gör det till helgen hehe :D

My - myheltenkelt.blogg.se

Haft en bra Tisdag? (:

Linnéa

Tackar :)

Måste prova dessa pannkakor <3

Ellen♥

SV; ELLERHUR♥

Oh, tack för recceptet. Ska nog göra det imorgon:D
Fortsätt med sånt, i LIKE IT♥:D

Mickis

Gott det ser ut! :D

cassandra gigel

så goda dom ser ut att va :D

DIANA ÖSTERBERG

måste jag testa!

Sarah Persson

Åh vad gott!

emilia

Åh, det är så gott med amerikanska pannkakor!
Sv: hihi, tack! Blev inte så jättestolt....... :P

kkaffehörnan

Jag säger en sak wow smarrigt

åh vad gott!

♫♪ sandra T

så gott!

Sarah

Va kul me ett recept :) De ser gott ut :)

Carolina

Krabbelurer! Men jag har inte filmjölk i :O <3

Max l

Du får komma över och göra pannkakorna med mig :-P haha

Sheloves

Åh gud va gott, tror bestämt jag ska göra pannkakor idag :)

levamedcf.blogg.se

mums :)

jonna

åh, så gott :) det måste jag prova!

My Cecilia

Åh måste göra!

Sofie

Gooootttt :D

Erika Cao

Såg otroligt gott ut!

Annika

Mumsigt :>

Tuva

åh så gott! Måste testa någon gång! :)

Annster

Ser riktigt gott ut :)

Clara

Å så gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: