Film betyg

| Filmbetyg

5/5 hjärtan

När en utomjording börjar en våldsam jakt efter ett smycke som en annan typ av utomjordingar tänker beskydda om det så innebär att jorden måste förstöras, faller uppdraget att rädda planeten på den superhemliga statliga organisationen "Men in Black". När ryktet börjar gå bland alla andra rymdvarelser som bor på jorden, blir det snart ont om rymdskepp att fly i.  

 

 
Den här filmen valde jag att titta på för att jag vill se 3an, eller jag visste inte att det fanns flera stycken fören när jag skulle se 3an så då var jag ju tvungen att se alla. När jag läste handlingen trodde jag inte att jag skulle gilla den för jag brukar inte gillar science fiction och grejer. Men den här var riktigt bra. Jag gillar den verkligen. Vissa utomjordingar var så himla söta, och jag älskar hur modern deras värld är och hur lite omvärlden faktiskt vet. Det får en att tänka på om detta skulle kunna vara sant på riktigt, om vi faktiskt har såna varelser på vår planet? Hmm.. Vad tror ni?
Bild lånad från google
M A T I L D A ♥

Den filmen har jag nog inte sett ! :/ kanske borde se den :D

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

kommer inte ihåg om jag sett den där filmen. Bara den första om jag mins rätt. Hehe!

Sara - Hold on be strong

Åh vill se!
Sv: jaa älska PLL!
Kram

linah

oj, finns de en 3;a ? ;O

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

De här filmerna gillar jag också:)

Helen

Så en film i min smak :D

Cissi

Den där filmen är en riktig "klassiker" i mina ögon, ändå har jag aldrig sett den haha

LORISSA LOVEBOMB

Haha, den har jag sett typ 10.000 gånger, så jäkla lättsam. Tycker dock att tvåan är bättre ^^

Enya♥

Sv; va kul, tack så mke :) vill se den filmen..

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Will Smith är så jäkla bra skådis :D

*svar:* Hihi tack ^^

bella

har inte sett filmen :)

Thea

Fin blogg! Kolla gärna in på min!
Kram :)

basebollivet.blogg.se

Grym film! :)

lina

ha en bra dag:)

Nelly Stigh

allt bra?:)

hanna

hoppas du får en bra fredag !:D

Agnes Eriksson

åh den filmen är ganska bra faktiskt. kram

felicia

dom filmerna är bra :D

Ellen

Fin blogg!:)

Natalie Salazar

den va längesen man såg :) men jag själv gillar inte sånna filmer så mkt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: