Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
En frilansjournalist börjar jobba på ett finansbolag för att kunna skriva en artikel om hur man hittar kärleken på jobbet.
 
 
Det borde finnas fler filmer med Hilary Duff. Hon är så vacker och riktigt duktig. Det kanske finns många filmer bara att jag inte har sett de. Liam verkade i alla fall vara som den perfekta mannen för henne. Han var ju så gillig. Och Seth är fett snygg! Det var för övrigt en grym film. När jag började kolla på den här filmen så trodde jag direkt att hennes chef skulle bli hennes magiska man. Tror ni jag hade rätt eller inte? Kolla på filmen eller i alla fall trailern.
Bild lånad från google
mirre

den¨måste jag se! :D

Natalie Salazar

gillar hennes filmer :) denna har jag inte sett dock :)

lina

ha en bra dag:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådana där filmer brukar jag gilla, så jag kanske borde se den:9

Linnéa

En film för mig kanske... jag grinar alltid när jag ser hennes andra filmer <3

hanna

hoppas du får en bra dag amanda !:d

♫♪ sandra

tack för filmtipset :)

Liene

hehe tack du :)

Hon är fin c:) gillar de filmerna hon är med i, även om vissa är mer ytliga än andra. A cinderella story, The Lizzie McGuire Movie, Raise your voice, Material Girls. Sett dom? det finns så klart fler.

sicktwisted - MOA

Åh älskar den filmen! Hilary är alltid bra!

liborius

den har jag inte sett faktiskt:)

Sara - Hold on be strong

åh den måste jag se!!
sv: haha visst bästa!! <3
kram

Sanna

gillar hennes filmer så himla mycket!!!

Elin

Bloglovinbyte? :)

Natalie Salazar

aaa får ta och tanka hem den :)

Helen

AAA!Hon är så jäkla fin :D

mlie

brukar alltid se filmer hon är med i, dom brukar oftaswt va så bra, så måste se denna!

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

åh hilary är grym!

Malin

-Haft en bra dag? :)

☆Z I N J A☆

hilary är super, har du sett raise your voice?

Åh, den måste jag se :D

Camilla ♥ Gravid

Henne gillar jag :D

Felicia

den måste jag se!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: