by amanda

| Vardag
Ännu en dag i skolan är avklarad. Jag åkte till Påhlmans gymnasium efteråt för att ställa lite frågor. När vi var klara där åkte jag, Sofia och Felix till Hötorget för att ta en fika. Det var mysigt. Efter någon timme mötte jag Cecilia och vi åkte till bowling träningen. Det gick inte alls speciellt bra där idag men jag tog det med en nypa salt. Pappa hämtade mig efteråt, vi åkte till Farsta centrum och kollade lite och nu är vi äntligen hemma. Jag ska plugga lite religion nu och sen äta middag. Kramis
M I C H A E L A

Tränar du bowling? :o
- Du är söt!

jonna

absolut :)
Hoppas du har haft en bra dag!

Inga-Linn

Lät som en bra dag!:D

nathalie

Vad kul att gå på bowling!

Sarah Persson

Vad händer idag? :)

Amalias.Se -fotogalen bloggare

Hejsan!
Har du haft en bra dag?
Tänkte höra om du ville Göra ett bloglovin eller länk byte?
Men jag har inte blogg.se så kan inte se om du svara på frågan här, så svara gärna på bloggen om du har lust!
Jätte fin blogg!
Kram

M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja jag behövde inte snygga tjejer-pepp, jag behövde lite tokigheter!

Vad roligt med bowling, jag är värdelös på det.

basebollivet.blogg.se

Hoppas du får svar på dina frågor.

Men det är det, faktiskt. Iphone 5 är het!

Sofia

Några planer för idag? :D

molz

Hoppas plugget går bra!

captivatedminds.blogg.se

Hur tänker du uppmärksamma den internationella kvinnodagen idag? :)

LINNEA

snygg bild!

Helen

Roligt med bowling :) dock om de går bra ;)

Ellen

Nice med bowling!
Nu är veckans blogg avslutad, kom och kolla om just DU vann!

Elina

Hej, fin blogg!:) Kolla gärna in på min:D Kram!

Denise Wallin

Jättefin bild, sötis! :)

marina

Vad gör du? :)

Louise

Vill bara önska en fortsatt bra fredagskväll!! :)

LIENE

Bra att du kunde ta bowlingen med nya salt :) Det är kul att spela det men mindre kul om det inte går så bra.
Puss!

DIANA ÖSTERBERG

söt!

Emma och Mikaela

Så fin!

Sarah

Va mysigt o fika :)

Alexis

Vad fin bild!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: