by amanda

| Vardag
Tack så hemskt mycket för alla gratulationer! Jag hade en jätte bra födelsedag igår. Jag blev väckt i sängen med sång, presenter och fattiga riddare. Jag blev firad hemma på kvällen med släkten och My, vi åt en god middag och min hemma gjorda tårta. Jag och My mötte Lisa efteråt och vi åkte hem till My där vi laddade upp med massa god saker och film. Tack än en gång för alla fina presenter också. Nu ska jag skynda mig till tunnelbanan för att åka hem till Cecilia och Oliver där det bjuds på middag och film. Puss&Kram
 
Bilder på mina presenter kommer senare men här är några bilder från dagen.
Cissi

- Tack!
Grymt snygg tröja du har på första bilden!

Natalie

Ja det var verkligen gott! :)

Åh vad kul, grattis i efterskott!

Lia

Hej! Tårtan ser god ut! Vart har du köpt klänningen och örhängena? Kram

basebollivet.blogg.se

Åh men mums!!

Sara - Hold on be strong

Fin!

Matilda

Grattis! Fin blogg :)

Enya♥

Fin tröja!

bexollila.

så lite så gumman ! mycket fin tröja!

Ebba

Sv; tack så mycket :D Gott med tårta! Längtar tills jag fyller år!

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Amanda

Gott med tårta!

Denise Wallin

Fina bilder, sötnos! ;* Och tårtan ser sjukt god ut! :)

bexollila.

a ja har en sån liknande fast hel vit dem är sköna att ha på sig med :D

Cissi

- Vart har du köpt den? ^^

Inga-Linn

Såg ut att vara en bra dag!:) Kram!

bella

Grattis i efterskott! Fina bilder :)

Filippa

Underbara bilder! Så fin du är! Kram på dig!

selma

hoppas du fick en bra dag!

allt bra idag ? :)<3

F E L I C I A

hoppas bilderna kommer snart :)

Christina

Vilken mysig födelsedag :)

A L I C E L A R S D O T T E R ♥

Ja man blir så grymt taggad på att träna när man ser bilderna!
Den där tårtan ser väldigt go ut :)

Älskar peplum toppen du har på dig :)

Veronika Swarzynska

Åh så härliga bilder vännen och viken god tårta :)
Allt bra med dig sötis ? :*

Maja (fotoblogg)

Sv: Tack så jätte mycket! Fin topp förresten. Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! :) Kram

Louise

vad gott det ser ut :)

Nathalie Tegelstam

Sv; tack :)
Jätte fin tröja!
kram

lina

fin topp:)

Nina

Hej super fin blogg kolla gärna in på min jag skriver om träning och hälsa:)

Linnéa Thelén

Grattis i efterskott! Fick du någonting roligt?

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack så mycket :) Grattis, du ser strålande ut!
Vad görs idag då? :D

Isabella

Fin tröjja! Allt bra idag? ♥

Malin

Åh vilken härlig tårta, grattis i efterskott!

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Fin! :)

sandra

sv: så lite så :D
vilken fin tröja du hade på dig :D

lois

finna bilder :D

isabella

Så söt tröja du har på dig! :)

amelia

vad fina bilder:)

Erika Cao

Grattis i efterskott. Toppen är skitsnygg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: