by amanda

| Vardag
Hej kompisar. Idag slutade jag skolan två timmar tidigare än vad jag egentligen skulle ha gjort men jag stannade kvar i 3 timmar och pluggade med Caroline. Jag kände mig lagom utmattad när jag kom hem sen. Jag har spenderat kvällen framför Paradise hotel med en kopp te i handen. Jag tänkte fortsätta med det nu. Kramis
Nathalie

sv: varsågod hehe :) så fin du är!

Louisefoto

Fint :)

fredrica

fin!

VilmaLindberg

Fin du är! :)

KassandraPalma

åh vackra du, den toppen är skit snygg!!! finns den i andra färger? (även om den ser som snyggast ut i röd)

Malin

så fin du är!

Madelene

Fin topp ! :)

basebollivet.blogg.se

SÅ snygg tröja. röttttt.

Kaffehörnan

Du passar grymt bra i färgen. Nu har jag lagt mig

Michaela Magnusson

Du passade bra i den :) Vad långt går du har :o
- Eller hur!

liborius

åh man blir beroende av paradise hotel...haha!

BYSMJ

fin

cassandra gigel

fina du!

så himla fin! <3

Ellen

Fin tröja!!

Maja Svensson

Fin du är! :)

† V I K T O R I A †

Alltid lika fint!

Malin

sv; tack!

fin topp:)

Filippa Wallin

Så fin du är!
sv: Tack så hemskt mycket! Detsamma! Kram på dig hörru!

Sarah

Skönt o sluta tidigare :)

Blueyee och Sofie

Toppen passar dig jättebra!

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

fin tröja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: