by amanda

| New in, Vardag

1800 kr 
4 par trosor

Dr.Denim jeans

Spets topp
Örhängen

Två tekoppar

Dekorationer till naglarna
Marc Jacobs parfym

Läppstift och 700 kr 

BH från Calvin Klein och 3 par strumpor

Foundation, mascara, deodorant och nagellack

Springskor

2 halsband

Tränings tshirt, 500 kr och ett skärp som jag bytte till detta nedan ↓

Nagelkit

Ansiktsmask och två nagellack

2 par trosor
 
Här kan ni nu se mina presenter. Jag fick även 500 kr på kortet, 3 blombuketter och ett par glasögon som kommer i veckan. Jag ska få en till present av pappa i veckan, jag har ingen aning om vad det är eller när den kommer men jag visar glasögonen och den presenten när de har kommit :)
Victoria

Fint! :D

cassandra gigel

åh fina saker :D

felicia

Härliga presenter :D

vilka bra grejer du fick!! :D <3

sandra

oj vad mycket du fick och fina grejer :)

sv: haha ja okej, alla är vi olika :P

Madeleine Larsson

Super bra grejer ju! :D

Sv; Tack så mycket! :D

Victoria

Allt bra? :D

Enya♥

Oj va mycket du fick..

Lalitta

sv: tack! ¨

Fina!

- Caroline

åh vad kul :D

sv; Tack, detsamma! <3

LINNEA

jävlar va mycket haha ! va kul grattis igen kram :)


sv; jo visst är den bra<3

Inga-Linn

Härligt presenter!:D Jag har också de där nagelkitet!:)

basebollivet.blogg.se

Vilka fina presenter.

sandra

- tack så mycket!
vart är den där tröjan du fick ifrån? :)

selma

du är söt!:)

Elin

Hej hej!
Underbar blogg!
Vart gjorde du din header? KRaaaaam!

LORISSA LOVEBOMB

WOOOOW! Grattis :D

sv: Tack snälla Amanda!

Camilla ♥ Gravid

Så fina saker :D

Michaela Magnusson

Det var ju en hel del med grejer! :)
- Härligt, jo det är okej :)

Moa

Gud så grym blogg du har!

Julia

så fina/bra saker du fick!:)

Mira

Fin fina saker det! ;)

Nathalie

Oj vad många och sjukt snygga grejer! :)

Sv: japp det har jag :)

▲SandraKarlsson

fina presenter! :)

Sarah

Fina saker du fått :)

hanna

Vill också shoppa! D:
:)

Kaffehörnan

Vad härliga presenter

lina

fina grejer:)

Natalie Salazar

massa bra saker :) grattis!!! måste ha missat helt att du fyllt år :(

Helen

Det var ju väldigt mycket fina saker du fick :D

lois

super fint :D

Y A S M I N E

Det var inte dåligt med presenter! Jag antar att det var din födelsedag? Hur mycket fyllde du?

re: Tack så mycket :)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Va mkt bra och fint du fick :)

lina

hoppas att du haft en bra dag:)

Andrea

Fina presenter! :)

Sofia

Snygga saker :-D

Anonym

Jättefint! Vet du var ifrån nagelkitet och trosorna är ifrån? :)

Jonna

Snygga saker du fått!

Hanna

Fint! :)

Tuva Ek

Nice presenter! :D

Kajsa Johansson

Vilka fina saker du fick! :)

Chaterine

Snygga grejer! :)

M

Massa fina saker. :)

Malin

åh tack :D massa fina saker! jag älskar de översta paren med trosor, är de ifrån HM? hoppas du haft en bra dag! :)

Cajsa T

Super fina saker , blir väldigt shopping sugen :D

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

snygga skor!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

åh vad avis jag blev på allt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: