Sommarlov

| Vardag
Sorry för att jag inte uppdaterade igår. Jag hade ingen skola men åkte ändå dit för att tömma skåpet. Som några av er kanske minns så har min skola blivit uppköpt så till hösten flyttar jag till Fryshusets gymnasium. Vilket innebär att jag var på KF Gymnasiet för sista gången idag :( Efter vi varit i skolan igår åkte jag till min körskola och gick på min första körlektion, jag var så sjukt nervös före men det gick jätte bra. På kvällen tog jag det bara lugnt hemma och kollade på film.
 
Idag har jag som sagt fått sommarlov. Eftersom det bara är 5 stycken, inklusive mig som följer med till Fryshusets gymnasium till hösten åt jag och de flesta från klassen lunch tillsammans på en resturang efteråt. Vi ska ses imorgon igen för att ha en avslutnings fest tillsammans. Nu ligger jag och Filippa hemma hos mig och har precis sätt på American Pie: Reunion. Jag vet inte vad som händer ikväll, vi får se. Kramis
Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Mums!
SV: Åh tack :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

härligt med ledighet

Lifeaslina.webblogg.se

Gott^^

moufieeh ♥

åh gott! :)

sv; jaa verkligen :D

Sicktwisted - Moa

Det där såg ju inte lite gott ut!

LORISSA LOVEBOMB

sv: Jaa, style by tyra gick i konkurs, eller försatte sig själv i konkurs... jag kommer inte ihåg - de valde att helt stänga företaget :(

Vad mysigt att äta på restaurang och så, surt att det är för att ni kommer splittras..

Sarah Persson

Åh vad gott!

Nathalie Tegelstam

åh vad gott :)

Amanda [SPONTAN]

Men åh vad det där såg gott ut!

SVAR: Det var det verkligen :)

elle

Gott DET såg ut! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Meeeen åhhh gott!

Solin

Det där såg riktigt gott ut!:)

Sanna Svedin

Sv: Härligt! Det är bara bra med mig också:)

Kul att det gick bra på körlektionen och guud vad gott det såg ut med glass och jordgubbar!:)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, va gullig du är :) Och guud va gott det ser ut! Jag älskar jordgubbar :D

Ida

Åå så gott!

Inga-Linn

Härlig bild, fast jag inte tycker om jordgubbar!;]
Sv; Vad roligt! ska till stockholm och Kanske till piteå!:)

linda

Åh vad gott med jordgubbar :D

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Åh va gott!!!! :D :D

*svar:* Ja jätte :)

Moa

Mums vad gott :)

Sarah Persson

Är det långt till det nya gymnasiet? :(

Annika

Super mumsigt :>

patricia

åh vad gott!!

♫♪ sandra

gott!

Alexsandra

Gud vad gott! :D Älskar jordgubbar. Fin blodd du har. Du är jäöttebra på att fota!

Julia [Foto & Vardag]

Åh gud vad gott!! :D

Sv: Tack så jättemycket för hjälpen, din kommentar hjälpte mej verkligen! :D Jag tror nog att jag ska fortsätta med 900px bilder, jag ville ju bara försäkra mej så att den inte var allt för bred, men du har rätt, det är snyggt med breda designer :) Kram♥

Fatmas Shop

Åhhh så gott!

Kajsa Johansson

Skönt med sommarlov! :)

Ronja

åh så mums :)

frida

åh vad gott det såg ut! :D

kaffehörnan

Ser smarrigt och läskande ut

Madelene

Gott med jordgubbar & glass ! :)

frukallgren.blogg.se

ser helt fantastiskt somrigt och gott ut :D

Julia

de där äter man 24.7 nu på sommarn :)

Malin

så gott!

Josefine ♔

Ååååå vad gott! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: