by amanda

| Natur
Jag glömde totalt bort att blogga igår. Men jag var i alla fall inne i stan och lunchade med Cecilia på Jensens böfhus. Vi gick sen hem till henne en stund innan jag mötte Sofia, vi kollade i några butiker och sen köpte vi sallad och gick hem till mig. Sofia åkte hem och jag träffade Filip och Sofia en stund innan jag åkte in till Djurgården och träffade Cecilia, Jesper och Max. Kom hem runt 1 på natten. 
 
Idag har jag, Filippa och Lisa åkt ut till mitt landställe. Vi ska fira midsommar här och sen på måndag kommer även My hit. Jag börjar även jobba på lördag och kommer stanna här ute på landet under hela sommaren, kommer inte hem till Stockholm igen fören i slutet av Juli tror jag. Men jag har såklart dator och internet med mig men det kan bli lite dålig uppdatering, åtminstone tills tjejerna har åkt hem. Men om jag inte bloggar imorgon så vill jag bara önska alla en glad midsommar!

älskar Jensens böfhus :D

Sara - Hold on be strong

Åh vad härligt :D fin bild!! :)
sv: åh visst :D
kram

Lotta

Sv: Tack så mycket och glad midsommar!! Hoppas du får en underbar dag :)

Michaela Magnusson

Låter som en bra dag!

Hoppas du får en bra midsommar :)

- Tack :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att ni får ett trevligt midsommarfirande! :)

Emelie

Fin bild! Hoppas du får en bra midsommar :)

ELSA

Glad midsommar!

anna

glad midsommar :)

linah brown

åå så fin bild! haha älskar den färgen

linda

Glad midsommar! :D

Nathalie Tegelstam

- tack :)
super fin bild!

sandra

Åh Jensen Böfhus är så sjukt gott :D

ida munther

vilken vacker bild!

anna

hoppas du haft en bra midsommar

Simon Lindbäck

Gud så fin blogg!
Haft en bra vecka? :)

Sarah Persson

Glas midsommar till dig själv! :)

bbecka

Cool header du har! Hoppas du haft en bra dag :)

frida

åh, vilken fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: