by amanda

| New in, Vardag
Ny topp.
 
Idag åkte jag, Filippa och My in till stan. Vi satt på Wayne's uteservering och åt glass. Efter några timmar mötte jag Sofia, vi gick runt i stan och tog sedan en fika på Espresso house. Haha hej tjockis. Sen fortsatte vi kolla i butiker och alldeles nyligen kom jag hem. Helt plötsligt så spö regnar det? Jag är blöööt. Nu ska jag plugga på en mytologi uppgift. Kramis
- Caroline

Gud vad söt topp!

Terese

Åh vad fin!

sv; Aa riktigt gott!

Louisefoto

Såå fin :)

Jeanette

Vilken fin topp! :)

EMMAS!

snygg :D

tess

Så jättesöt ^^

Nathalie Tegelstam

Super fint :)

Cajsa Lindahl

göres?

Ida

Vad fin topp:)

ida|foto

så fin den är :)

Helen

Visst är de roligt när himlen bara öppnar sig :(

Emelie

Åh, vilken fin topp (:

|| mannen som kan prata om hundar ||

Den där var fin! :)

anna

ja :) vilken söt topp :D

Malin

såå fin! vad kostade den?:)

snygg!

totalt med hårfärgningar hemma + frisör, eller bara hos frisören? :) <3

sofia

snygg topp! :D<3

J o j z y ♛

SÅ SÖT TOPP!

lydiamolins.blogg.se

Var kommer toppen ifrån? :)

Inga-Linn

Åh, vad snygg!:D
Sv: samma här:(

Sara - Hold on be strong

Såå fin!! :D
vill du göra bloglovinbyte? :)
kram

Liborius

så fin!

FlizanLizan

Jätte söt topp :D

♫♪ sandra

fin!

kicki

Hur mycket kostade toppen?

isabella

Åh vilken söt topp! :D

J O Y ▲

Åh sjukt fin!

Sofia

Snygg :-D

sandra

vilken söt topp :)

sv: härligt! det kunde varit bättre men ska inte klaga :)

Amanda

åh så fint!!

lydiamolins.blogg.se

SV: okej! Sjukt fin :)

linah brown

snyyggg:D

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

åh, så himla fiin :D

Amanda

Jättefin topp! :)

Hanna♥

söt!!

Emelie

Himla snygg den där var! :)
sv: Visst är den grym? Kan inte sluta sjunga på den haha ;)

JOHANNA NILSSON

Gud så fin!

emmaholm.se

Jättesnygg!

melanie

åh så fin! kram! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: