by amanda

| Vardag
Bilder från min tumblr, amandalindstrand.tumblr.com
 
Jag ber om ursäkt för min brist på nya, somriga bilder. Men jag har ingen inspiration till att fota och när jag är ute med mina vänner så tar jag inte kameran med mig, men jag ska försöka börja med det för det blir mycket roligare för er och mig. Bio filmen igår var så sjukt bra! Jag och Cecilia åkte hem till henne efter det, vi somnade ganska tidigt för hon jobbar idag så jag kom hem för typ 40 min sedan.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag pratade om att träffa Tess senare idag. Jag får se om jag orkar ta mig till pappa för att lägga mig på altanen och sola i några timmar, här inomhus kan jag ju inte sitta en sådan här fin och varm dag. Men det återstår att se, vad har ni för planer idag? :)
Annika

Fin inspo :)

Idag ska vi ha gäster, så vi ska grilla ^^,

Ida ♥

Justin<3

SV: hihi tack så mycket!! :D

Inga-Linn

Jag ska fixa lite saker inför veckan!:)
Sv; Dina bilder också!:)

♫♪ sandra T

härliga bilder!

Malin

sv; visst är dom!

härliga bilder:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Bilderna på brudarna var läckra! :P

Sara - Hold on be strong

Härliga bilder :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Jaha, den verkar fungera jättebra :) Det är alltid roligt med nya bilder, men du väljer ändå så många bra bilder så det är roligt ändå :D

lina

fina bilder.)

Ellinor

riktigt härliga bilder! :D

Allt bra idag? :P

Amanda

sjukt fin header!

angelica

ha en bra söndag :D

anna

asså satan vilka bilder, ja önskar att ja me kan ta sådana om några år :P

Lina [Foto & Mode]

Hoppas du får en bra dag :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Härliga bilder!
SV: Tack så jättemycket! :)

Nathalie Tegelstam

Vilka härliga bilder :)

marina

Härliga bilder!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får lite inspiration snart då:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Riktigt härliga bilder ju :D

patricia

åh vad gott det där i glaset såg ut!!

Nikaia

sjukt najs bilder!!

filippa

ååh justin!! så jävla snygg sså jag döööör! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: