by amanda

| Natur
Igår åkte jag och mami till Sätra och fikade, efter det åkte vi vidare till Skärholmens centrum och kollade lite. Senare på kvällen gick jag och Lisa hem till Hanna, även Annie, Linda och Emelie kom dit. Vi köpte mango, jordgubbar, kiwi och banan och till det smälte vi choklad. Det var en mysig kväll som spenderades på Hannas altan med Justin Bieber i högtalarna. Senare på kvällen hälsade vi även på Madde och Frida. Idag är det söndag och eftersom jag ska till skolan imorgon har jag valt att bara stanna hemma idag. Jag ligger just nu framför tvn och bara tar det lugnt. Jag tänkte fortsätta med det tills mamma kommer hem, för idag är det jag som står för middagen. Kramis
Emelie Petersson

Otroligt vacker bild på pelargonen :-)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Åh, lät gott med smält choklad till frukt o bären :D

sandra

det kan vara väldigt skönt att bara ta det lugnt ibland :)

anna

låter som du haft en bra helg :)

Louisefoto

Såå fint :)

Ida ♥

Fin bild!:D

Ellinor

SV. jaa ^^

Vad har du gjort idag? =)

Grymt fin bild btw :P

tess

Jag älskar dina foton !!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ha en fin kväll!

maliinmattsson.blogg.se

åh det lät jättegott med jordgubbar och smällt choklad! <3

lina

så fin bild:)

Ida ♥

Fin bild!

Sv: varsågod :D

angelica

vilken fin bild :)

Sv: ja verkligen :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild :)

Inga-Linn

Mysigt att fika med mamma!:) jag gör sällan det!
Sv; visst är de härliga, jag kan kolla sånna bilder en evighet!:)

LORISSA LOVEBOMB

sv: ja men visst! :D

Det låter urmysigt, och vilken fin pelargon :)

Michaela Magnusson

Låter härligt!
- Okej :)

isabellaa

Vilken fin bild! :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Fin bild!
SV: tack så jättemycket :)

Lina [Foto & Mode]

Fin bild!

Emma Ekstén

Vilken fin bild!

Rhoda Alemayehu W Michael

allt bra me dig?:)

Sara - Hold on be strong

Sjukt fin bild :D
sv: åh visst! :)
kram

Silvia

Jättefin blogg.
Kolla in på min :D

Ida

Fina bilder:)

Cajsa Lindahl

haft en bra dag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: