by amanda

| Vardag
Hej kompisar. Igår gjorde vi pannkakor till middag och sen åkte vi ner till Simpnäs för att umgås med Matilda och Christian. Vi satt ute och pratade bara, sen åkte vi hem och spelade kort. Idag har jag jobbat igen och när jag slutade åkte jag och My till Ica och handlade. Planerna för ikväll är osäkra men imorgon och på torsdag är jag i alla fall ledig. Hoppas ni får en bra kväll. Puss&Kram
sandra

Skönt att få vara ledig lite :)

Ida

Fin bild!

Elin Horn

Alla ni är grymt fina ögonbryn!

Michaela Magnusson

Fina!

- Jajämen! :D

Filippa Wallin

Så fina!
sv: Riktigt gott var det med jordgubbarna! Dessa var även riktigt söta! Kram kram!

Ebba Hegefeldt

Åh vad fin blogg! Besök gärna min och släng in någon kommentar! Kram :)

KassandraPalma

haha så söt bild!!

Visst är han braa! :))

Sara - Hold on be strong

Härligt :)

Vendela Nilsson

va fin blogg! :)

Ida

Gott med pannkakor!

Lina

Fint! :D

LIENE

sv: Kul du tycker det :)

Så gott med pannkakor.

RockBarbie

Tack så mkt! :D fint kort! fina tjejer! :D

♡Sara Svensson

Älskar din header! Hur har du gjort den? :)

Vendela Nilsson

- tack! :)

gott med pankakor :D

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Kajsa Johansson

det låter trevligt :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fina ni är!

Felicia

Allt bra?:)

Malin

fina ni är!

sv; tack <3

sandra

- allt bra idag? :)

F R I D A - M A R I A

Så fina! :)

Kaffehörnan

Charmiga tjejer



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: