by amanda

| Vardag
Hej vänner. Igår började jag jobba klockan 3 så jag tog en sovmorgon, duschade och tog det lugnt här hemma innan. När jag sedan slutade vid halv 9 åkte jag hem till Helena, där var även Johanna. Det var jätte kul att träffas alla tre igen eftersom vi umgicks nästan varje dag för två somrar sedan. Vi satt ute på altanen och pratade, spelade kort, yatzy och så. Började 9 imorse och slutade för en timme sen. Har haft så himla ont i huvudet hela dagen så jag ska nog bara ligga hemma och ta det lugnt resten av dagen, har börjat få ont i halsen också :( Jag hoppas att ni mår bra i alla fall. Kramis 
Emelie

Fin tröja du har på den bilden :D

Kaffehörnan

Hoppas du mår bra el lite bättre. Bra du vilar

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilken fin bild på dig :)

Moa Kandelin

Fin tröja :)

Julia

fin tröja! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin tröja :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Du är fin som alltid :D

Evelina

fastnade verkligen för designen på din blogg, riktigt fin! :)

♫♪ sandra

åh krya!

Cajsa

händer det något mer kul i kväll då?

sandra

vad fina bilder du tar! :)

elsa

superfin!

Svar: Härligt! :) Allt är bra med mig med, tack! :) Snygg tröja! :)

Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

Godnatt och sov så gott ^^, Hoppas du får en fin start på fredagen!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snygg tröja:)

sanne

snygg tröja!! :D

mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

Amanda

Vilka fina bilder du tar!
Allt bra med dig idag? :)
Kram

ViktoriaCaroline

Allt bra med dig idag? :)

Amanda Johansson

Tack!
Snygg tröja :)

benedit ♥

fin du är! :)

sv; haha vad kul! :)
kram

Denise Wallin

Fin du är! :)

Ida

Gillar tröjan:)

Nathalie Tegelstam

Fin tröja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: