by amanda

| Vardag
 
Godmorgon kompisar. Igår var en bra dag i kära Stockholm, jag träffade först Filip och Sofia. Vi köpte en glass i Gamla stan, och sen åkte vi in till T-centralen där vi kollade i lite butiker. Sen träffade jag Hanna en snabbis. Efter det blev det grekisk resturang med familjen. Efter det träffade jag Annie och Emelie, även Lucas och Marcus kom dit. Jag gick efter ett tag för att åka in till stan och ta en fika med Sofia, inte samma Sofia som jag träffade tidigare på dagen. Nu är jag i alla fall uppe med tuppen för om bara 25 minuter ska jag gå hemifrån. Jag tar bussen tillbaka till landet idag och när jag kommit dit börjar jag jobba direkt. Vi hörs när jag är tillbaka i skogarna. Kramis
Emelie

Är lagom sotis på att du bor i Stockholm vill jag säga! ;)

sv: Jaa, jätteskönt - man kommer igång liksom :)

Linda

samma ska typ till Ikea och äta lunch xD
jätte fint hår du har!

Sara - Hold on be strong

Härligt!! :D
sv: åh visst :D
kram

Terese

Finis!

sv; Hihi tack finis!

lydiamolins.blogg.se

Stockholm är verkligen härligt! Bor du där? :)

Molly

Jätte fin blogg! Allt bra?

KassandraPalma

tjohej fina du, nu så är jag tillbaka igen !! hoppas allt är bra med dig och att du har haft det helt underbart fint den här senaste tiden :)

hanna ;)

länkbyte? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad trevligt med grekiskt! :)

Alexandra

Allt bra annars?

Elina

så kul!

Moa Kandelin

Låter som en bra dag :)

Viktkamp

Full fart =)

Erica

Allt bra? <3

Malin

du är så otroligt fin!

Annika

Snyggt linne :)

Silvia

Jättefin blogg.
Kolla in på min :)

Emma - The one and only

fin bild:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: