by amanda

| Resor
Mobil blogg igen bitches! Idag är det vår sista kväll här för imorgon natt åker vi hem. Vi har solat och badat vid poolen på dagarna och sen festat hela nätterna. Vi har lärt känna jätte mycket nytt folk och träffat en hel del vi känner sen innan. En resa som sent kommer glömmas, jag ångrar inte en krona! :) 
 
Elina

härligt!

alice

låter härligt!
sv: yesbox, jättenice med shopping :)

Ida

Kul:)

selina

omg din design är grymt fin :))
hur mår du? :D

Jojjo - My World

Vad kul du har haft! :)

Emelie

Låter som en bra resa :D

Emelie

Den drinken ser got ut :)
sv: Ja! Det var riktigt mysigt :D

Carolina Thoor

Åh måste vara skönt att få komma hem? :)

' Angeliicaaa ♥

SV: Förutom att jag är förkyld så är det bra :)
Drinken ser god ut

Karin Lygnersjö

Åh vad roligt du verkar ha haft! Var har du vart? :)

Sv: Åh tack snälla! :)

Inga-Linn

Oj, vad länge det känns som ni varit borta. Hur länge är det?:)

Molly Bergström - MOOOLLYS.se

:D ser sjukt gott ut!

Nathalie Tegelstam

- tack :)
åh vad kul, låter som att du har det bra!
kram

Linnéa

Härlig bild <3

Ja, true blood gick ju nu under kvällen :)

Maja Owetz

Men herregud vad gott detdär såg ut! Härlig blogg du har! :)

Petra

Härligt :)

Amanda Johansson

Gott!

Malin

å va gott! <3

Junitjej

Vilken härlig drink!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: