Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
När en ensam skytt tar livet av fem personer med sex skott pekar alla bevis på den person som polisen anhållit. I förhören har den misstänkte enbart en sak att säga: ”Hämta Jack Reacher!”. Det som följer är en jakt på sanningen långt utöver det vanliga, där Jack Reacher ställs mot en oväntad fiende som både är extremt våldsam och bär på en hemlighet.
 
Tryck här för att se trailern.
 
En grym film. Jag såg den på jullovet men har glömt att skriva om den tidigare. Den var i alla fall jätte spännande. Jack var ju så jävla skön, haha vill också vara så där stark och smart. Slutet var bäst. Jag gillar scenen/scenerna när Helen trodde att Jack ville ligga med henne. Och bil jakterna var fett roliga (a) Någon mer som sett den?
Bild lånad från google.
basebollivet.blogg.se

5 av 5, det låter ju craycray :)

Svar: Haha tack. Söta är dem.

aliengirl- art is my life

Låter som en ganska bra film. :)
Jag vet inte om jag kommer se den, jag är mer in i action och sci-fi filmer!

moshiie - 2013 is my year

Den verkar sjukt bra! :D
vad heter den? :)

sv: hehe mysigt! :D jag åker till USA i juli :D

Liborius

kanske man ska se den då:D

M A T I L D A ♥

Den filmem vill jag se :D

sandra

Åh den där filmen vill jag se :D

LinnJ

den filmen är jättebra tycker jag med! :D

Manar

Åååh va fin design du har, sjukt fin och enkel!

Antigona Murseli

Åhh, så fin blogg du har! Älskar din design, den passar till alla bilder och inlägg!! Du är också riktigt fin!!! Fortsätt så;)

Kika gärna in i min blogg är du så gullig, har frågestund - så passa på och fråga mig va du vill till mig!!! KRAM - http://www.nattstad.se/mmurseli

★ E D I T H ★

Allt bra idag? ^^
kraam!

Nina~

Jättefin blogg du har tjejen, du kommer gå långt! (;
Hur mår du? ♥

Emma

Ha en trevlig vecka! :)

Ida

Den verkar bra!

J o j z y ♛

Har funderat på att se den filmen ! :)

Cecilia

Kanske ska ta och kolla på den då? Skulle behöva slappna av framför en film lite haha :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: