by amanda

| Vardag
Jag vet att det är många som tycker att jag uppdaterar dåligt och borde blogga mera, men jag har faktiskt ett liv också och jag försöker så mycket jag kan. Igår så åkte jag och Julia och köpte ett nytt gym kort, denna gång på Friskis&svettis så får hoppas på att det är ett bra och skönt gym nu. På kvällen så lagade jag och Hanna mat hemma hos mig och åkte sen in till stan för att gå på bio. Mötte Kevin efter, och även Filippa, Elin och Annie en stund. Sen gick vi hem och kollade på film, somnade runt 3 tiden.
 
Idag så har jag inte gjort så mycket, har softat med Hanna och runt halv 7 mötte jag Cecilia. Vi åt lite på donken, gick på bio igen och sen efter den tog vi en snabb fika på Espresso house med Oliver. Just nu ligger jag i sängen och försöker läsa en bok som bör vara klar tills skolan börjar på tisdag, kommer dock aldrig hinna. Haha den är på engelska :( Men godnatt, vi hörs imorgon ♥
Filippa & Talia

- Svarar på kommentarer!
händer imorn? :)

EVELINA

sv:åh tack :D

M A T I L D A ♥

sv. super gott var det ! :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Hejja dig!

Juliaa

har ni nån åldersgräns på gymmet?:)

Carolina

Händer ide då? :) fin bild!
Jag ska oxå skaffa Friskis och Svettis kort :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men det är klart du ska leva ditt liv innan bloggen. Jag har i alla fall full förståelse för det och det borde alla andra ha också.

Stor kram

Klara

Sv: Hihi ,tack :) Bra!
Allt bra idag?
Kram½

sofia

jodå! :D <3

sofia

jodå! :D <3

finaste! <3

SV; samma här :D

Nathalie Nyrén

Jag håller med dig.. Man hinner liksom inte med bloggen på samma sätt längre :)

Maria - Min väg till fotograf

Hej! I det här inlägget har jag lagt ut mina bästa bilder från året:http://mariapalm.blogg.se/2012/december/mina-bilder-2012.html#comment och nu undrar jag vilken du tycker är bäst och finast? Det skulle betyda så sjukt mycket om du svarade på den frågan! :)

Inga-Linn

Sv: Tack!:D

Malin

Fin blogg du har! :) Vill du kolla in min och lämna en kommentar? :)

Jessica

Okeej, var den bra då? :)

S

Så lite så.

sv;så lite så! <3

sv; nja, alltså.. tänker bara tillbaka på allt som har hänt <3

sofia

tack söta vännen :) <3

I D A ♥

Så fin du är!

Sv: Tack så mycket, och du är! :D

sv; försöker, men det är sjukt svårt <3

sofia

fin bild på dig ! :D <3

marina

Fint foto på dig. :)

Emma - Foto och annat skoj!

Tack!:D

Ella - Hobbyfotograf ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

hanna

tack så hemskt mycket :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket :)

Filippa & Talia

- ska sova över hos en kompis!
Görs? :)

sandra

sv: det är bra för dig :)

Elin Sandelin

sv: tack så myckett :D

S

Tack tack! Samma till dig. Ha en grym fredag :)

Juliaa

haha okej! där jag tränar är det 17

Sandra | Fototokig student

Jag ska också skaffa gymkort :)

Jag har storstädat och shoppat nya pjäxor!
Vad ska du hitta på ikväll då?
Kram

jonna

fin bild :)

M A T I L D A ♥

sv. jodå, bättre bild på min tatuering finns på bloggen nu ! :)
KRAM

carolina

Varsågod :) ja, kanske vi syns <3 :)

WhoIsThis

blogga när du vill :D like meeee

Matilda Johansson

Svar: Varsågod :)

Vinn en länk? http://enmatilda.blogg.se/2013/january/vad-ar-det-i-paketet-vinn-lankning.html#comment

anna

verkligen :)

hoppas du får en bra helg

anna

planer för helgen då?

Emma

Ja det klart! :)

Men vissa dagar måste man ägna åt sina läsare och sin egen statistik(haha) för att bloggen ska ta sig någonstans? Eller hur? Man vill ju ha någon som läser bloggen också! :) (Dessutom har dem jag skrivit om följt min blogglovin och kommenterat -vill ju inte vara någon falsk bloggare..)

Jättefin blogg du har förresten! Älskar när man gör bilder i texten<3

Ella - Hobbyfotograf ♥

Sv, det är batra bra :)Var gärna med i Helgens blogg hos mig och få chansen att bli länkad inför mina 500 läsare+!:)

Direktlänk ---> http://elikas.se/2013/january/helgens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånnahära kommentarer

S

Svar: några plans?

Maria - Min väg till fotograf

sv: åhh! hihi tack ;)

bexollila.

vinnaren av shoutouten är dragen, blev du vinnaren? - ny omgång direkt ! - http://www.nattstad.se/bexollila?id=6046323

bexollila.

lycka till sötnos :D allt bra ?

- Caroline

Fin!

sv; Jodå helt okej, men är sjuk nu så :/ <3

Jessica

Jasså, det var ju lite trist :)

marina

sv. Så lite så. :) Tack så mycket. :)

sofia

varse! :D <3

Lillablå♥

Alltid :D<3

Tess och dea

fin blogg

M A T I L D A ♥

sv. kuuuul att du tycker det ! :D
KRAM

F E L I C I A

fin blogg! :)

Julia

Jättefin blogg du har! :)

Angelina

sv: haha okej :P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

tack Amanda:)

Ping Lowhngren

joo då jag älskar ljusa ögon!^^

patriciac.blogg.se

Härligt sötnos:)

Melinda Nyrén

Det är bara bra!
Planer inför idag?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bråkar med pojkvännen:(

Emilia & Linn ♥

När börjar du skolan då? ♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Lång historia:( orkar inte prata om det:(

Emilia & Linn ♥

Sv: På måndag men, vi åker på läger med klassen då så det blir ett litet ''extralov'' då med. ♥

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tack fina du! :)

Emilia & Linn ♥

Gillar du One Direction? ♥

bexollila.

jodå de e bra väldigt trött bara :p

josefin ♥♥

Fin bild:)

Vanessa

Fin blogg och fin bild! :)

Felicia :D

Hur är det med dig? :D Vad ska du göra idag då? :) Kika gärna in på min blogg! Kram <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: