by amanda

| Vardag
Två bilder från igår.
 
Jag gjorde inte så mycket igår, men gick ut på kvällen och träffade Lisa, Annie, Wille och Tobias. Vi var ute en stund och åkte sen till stan för en fika. Kom hem runt halv 1. Idag har jag och Julia gymmat för första gången på året. Det kändes bra men måste erkänna att jag inte gillar det nya gymmet lika mycket som mitt förra. Jag lagade pannkakor till middag, sedan dess har jag bara kollat på O.C Ikväll stannar jag hemma och tar det lugnt tror jag. Ha en fin kväll ♥
F E L I C I A

shit, du har verkligen jättelångt hår! :)

Angelina

sv: okej men det kanske blir bäst så då. blir nog skönt efter ett tag ska du se :)

marina

sv. :) Hoppas du har en bra kväll.

Matilda Johansson

Har du fjärr till din kamera? :)

Vann du länken och lyckades gissa rätt vad det var i paketet? Kolla här: http://enmatilda.blogg.se/2013/january/svar-och-vinnare-lanktavling-vad-ar-det-i-paketet.html#comment :)

Elin Sandelin

sv: :)
ha en grym kväll!

Emma - my blog, my life

fina bilder:D

Linn & Emilia

Sv: Okej, jag ska packa som en galning för på måndag ska jag på läger med klassen!
Kram :D

Sanna

Sv; vad bra, min förklaring sög haha :)
Men lixom ibland spelar det ingen roll hur mycket du gillar personen om du inte är reda att satsa ...

Cajsa

jo tack det funkar...vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv just nu men jag kommer ngo på det.. :P

LINNEA

sv; åh tack !! :) sjukt nöjd <3

Carolina

Vad brukar du träna? :)

LINNEA

allr bra med dig då?<3

Ping Lowhngren

just nu sitter jag och svara kommentarer o skypear medans jag dricker te :D

Melinda Nyrén

Jag var på filmkväll med några vänner!
Haft en bra dag då?

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* ja, bloggen blir mer personlig med ett eget domän :)

ladies.webblogg.se

hihi jaha! har du någon låt du rekommendera? har låt-brist... :(

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Jag betalar 99 kr per månad för mitt domän :)

Angelina

ÅH längen sen jag kollade på OC nu!! :D

' elin ~ wild, young and free.

sv : jodå :)

Ping Lowhngren

joo då!^^

Angelina

sv: haha asså jag har typ följt den från och till, så nä det har jag inte.. :P så kmr det fler serier man vill se och allt blir så mkt x)

Hanna

va gärna med i dagens blogg! :)

Ping Lowhngren

joo alltid lite trevligt när man hittar nåt^^

S

Gött med ett gympass.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

varför bytte du gym?

' elin ~ wild, young and free.

sv : ska sova tror jag, haha nej men vet faktiskt inte, själv ? :D

Liborius

fina bilder:)

I D A ♥☺

Sv: :)

Alice

Fin blogg! Blogglovinbyte?:D

Filippa & Talia

- svarar på kommentarer, haha.
Händer idag? :)

elle

Vilken söt topp du har på dig! :D

WhoIsThis

fin topp :D

M A T I L D A ♥

sv. jag har faktiskt tänkt på det, men är inte säker ännu :D
KRAM

Carolina

Precis :)<3

Cajsa

planer för idag?

julia

Gå gärna in på min blogg och kolla in bilderna från nyår länk till inlägget: http://photoojuliaa.blogg.se/2013/january/bilder-fran-nyarveckan.html

marina

sv. Så lite så, tack själv. :)

ebba

vad fin du är :)

Enya♥

Sv; jo! ;) "jag gråter bara i regnet"

Ella - Hobbyfotograf ♥

Vinnaren i Helgens blogg är nu utsedd. För att kolla om det blev du gå till denna länk: http://elikas.se/2013/january/vinnaren-av-helgens-blogg.html#comment

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Nerå, det är ju jättebilligt :)

LindaViola - mamma till två!

sv; yes :)

FlizanLizan

sv: japps :P

sv; gött :D <3

Lilly (Sandra)

Jag har flyttat till en ny blogg då jag inte vill blanda jobb och privatliv. Nu tänkte jag sitta och fixa med ett hemligt projekt jag ska lansera 1 februari ♥

Vad ska du tillbringa din söndag med?
Kram

♫♪ sandra T

sötis!

Olivia - Life|Fashion|Music|Pictures

Jättefin blogg! Intresserad av ett bloglovinbyte? :)
❥ Olivia

marina

sv. :)

Canan Zanyar <3

söötiiss! <3

Nu är det så att jag har skaffat en till blogg med en kompis de vore kul om du kollade in? :))
http://thisladiez.blogg.se

Allt bra? :)

Carolina

Tack ! Den lever ännu ;D <3

sv; eller hur.. idioter. <3

sv; <3

Olivia - Life|Fashion|Music|Pictures

Svar: Följer dig nu och blev nummer 288! Din tur :)
❥ Olivia

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, verkligen! SPeciellt nu när man hållit upp ett litet tag pga sjukdom :)

Olivia - Life|Fashion|Music|Pictures

Svar: okej tack! :D Allt bra?
❥ Olivia

marina

sv. Ja, ibland är det roligt. :)

Melinda Nyrén

Vi såg på en skräckfilm som hette Orphan tror jag ;)
Allt bra med dig?

sv; har inte fått min apptelefon än :/ <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin blogg du har! Allt bra med dig idag?

sofia

kom typ just hem, dusj? :D

Hanna

dagens blogg är utsedd!

marina

sv. Jag har inte gjort något speciellt, själv då? :)

Alice

Följer dig nu:)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Ja eller hur, speciellt det glittriga graffiti :D

Snygging! :)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Tack så mkt! :D

Btw, vad tycker du om mitt inlägg om Nellie Berntsson? Dåligt/bra?

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Tack, va kul att du tycker det :D

Carolina

Tack :)<3

a

hoppas du haft en bra helg :)

sofia

okej :D <3

' elin ~ wild, young and free.

sv : haha okej :)

isabella Isaksson

Fin blogg!
allt bra? <3

Elin

Hej! Fin blogg, allt bra med dej? :) Kram!

marina

sv. Okej. :)

sofia

joo :D <3

Elin

Sv: Härligt, ja det är bra :) Vad har du gjort idag? :)

Nathalie :)

jag är med! :)

sv: nej inte jag heller haha ;)

Klara

Sv: Åh, låter kul. Jag har städat o fixat i mitt rum hela dagen, hehe. Blir lite ansträngande efter ett tag D:
Kram på dig

Emmi♥

sv; Tack så mkt söta du! :)

Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

matilda

Hejhej, vilken dag slutade lovet för dig?

Var gärna med i dagensblogg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: