by amanda

| Vardag
Igår gjorde jag amerkanska pannkakor till mig och Angelica. De vart as goda! Hon drog från mig runt 15 tiden kanske men innan dess kollade vi videos på youtube och sjöng singstar. Började fixa mig lite smått, Lisa kom förbi och vi gick hem till Filippa. Åt middag och sen kom Gurra och Jacob från Enköping. Så sjukt kul att träffa de igen, det var så länge sedan sist! Jag drog runt 22 tiden och träffade Julia, Olivia och Sigge. Vi var hemma hos Olivia och pratade skit. 
 
Idag ska jag och familjen till Hellas gården för att åka skridskor. Ja de har i stort sätt tvingat mig att följa med. Men lite mysigt med varm choklad, bullar och sånt ska det bli. Förhoppningsvis har någon med sig en kamera. Vi hörs senare. Puss&Kram
Natalie

Åh gud vad kul! :)

Hjälp vad gott...

Siri

ooohmyyy vad gott!!
svar: tack tjejen!! xx

Endolia

Ja du, det var inga små pannkakor det där haha

Isabell

Det ser sjukt gott ut!

LINNEA

men ohhh myyy gash va gott :o <3

I D A ♥☺

Så gott!

Sv: hihi ja visst är de söta :D

♫♪ sandra T

gott!

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Åh va gott!!!!
*svar:* Tack sötis :)

BelleBoo

Amerikanska pannkakor är supergoda, men passar bättre som typ efterrätt tycker jag =). Skridskor har jag inte åkt på mååånga år, men det är kul ju!


// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

elin stridh

gud vaD GOTT

elin stridh

oj kom åt caps och enter skulle även så att jag aldrig gjort det men måste testa :D

Elin♥

Åh vad gott det ser ut!:)

merei

mums vad gott!

EMMAS!

omg vad gott det ser ut!

Matilda Johansson

Åhh vad gott det ser ut! Nu blir jag verkligen hungrig!

M A T I L D A ♥

MUMS !

sv. hihi vilken tur :D

Jessica

Vad trevligt! :)

Anonym

haft en bra helg ?:)

WhoIsThis

ååååååh så gott det där såg uuuut :D

Ping Lowhngren

jag har ändrat det lite själv men det mesta är från :
http://themesbyjames.com/ kram!

marina

sv. :) Ser så gott ut med pannkakor.

Ping Lowhngren

oh va gott!^^

Erika

Gud vad gott det ser ut! allt bra med dig? :) kram

Malva Nyström

ser riktigt gott ut, fina bilder! :)

Ping Lowhngren

jo tack allt är bra hur är det själv? ;)

Ping Lowhngren

Hum själv har jag bara bytt brädden på bilderna och bakgrunden ( för jag kan inte tumblr tema så där jätte bra haha xD )

Nelly Stigh

fin blogg!
ha en bra söndag:)
kraam

J E N N I F E R | FOTO

åh vad gott det ser ut!

sara - häst - fitness -kost

åh så gott!

Emelie

du får ha en mysig söndagskväll!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, nej det är nog mer romantik med Santorini:) Åker ju inte utomlands för att festa, utan för att se fina platser:)

Sanna

åh gud vad gott!!
Videoinlägg om svaren på Frågestunden!

ta en titt vettja! :D tack för dina frågor! :)

basebollivet.blogg.se

Åh men gud vad gott! :)

Amanda

Åhh vad gott det ser ut!! och du tar superfina bilder! :)

Hanna

Åhh gott! :)

frida helin

bloglovinbyte? :) kommentera då när du har lagt till mig så lägger jag till dig med! :)

Anonym

Va fina bilder!!! Du är duktig.

Michelle

Mums! Ser så gott ut!

Fotograf Malin Sundin

åh ser riktigt gott ut!

Sanna

Åhh så gott :)
SVAR:
Tack :)

Sofie

MUMS :'D

Michelle

Ser gott ut! :)

Anonym

Gud vad gott!

madde

mums !!!

M O A

Allt bra idag? :)

Annellisaa

mmmm nu blev jag hungrig

Filippa Skaffloth

VÄRT!

Fanny

åh va smskigt ! :D

Jenny Hellström

åh, det såg otroligt gott ut!

Karin Lygnersjö

MM ser jättegott ut!

Malin

Nä fy vad gott! -drä



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: