by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Slutade klockan 1, åkte hem och sov i en timme och kollade på Pretty little liars. Runt halv 5 mötte jag Cecilia och Oliver i Gullmarsplan. Vi åkte till bowling träningen, det gick helt okej idag. Mamma hämtade mig efteråt, vi åt middag tillsammans och nu pratar jag med Lisa i telefon. Puss&Kram
molz

vad coolt med bowling träning :O

captivatedminds.blogg.se

Kan man träna i bowling? :O

sofia

fin bild :) <3

I D A ♥☺

söt du är :)

moshiie - 2013 is my year

hihi :) fin bild! :D

Emma - my blog, my life

fin bild:)

Jennifer

Tack så mycket :)
Åh bara älskar Pretty little liars, så sjukt bra! :)
Vilken säsong ser du? :)

alice

ja hihi! söt du är på bilden :) q

jos

Låter skönt!

Emma

Lyx att sluta så tidigt!

LINNEA

sv; tack så mycket !! :D

snygg !

rememberthiis.blogg.se

Snygg tröjja :)

♫♪ sandra T

snygga tisha!

Max Larsson

Så vacker du är <3 finns inget vackrare i hela världen<3

basebollivet.blogg.se

Åh älskade PLL! Så bra serie.

Anonym

Amanda! Jag tycker din blogg blivit lite tråkig och enformig på sista tiden. Du skriver ofta vilken tid du slutar skolan, vad du äter, vilka kompisar du träffar,var ni fikar eller vilken restaurang du och din pappa besöker, och att du tränar bowling. Kommentarerna är ju också väldigt intetsägande.

Du tar fina foton, men det är ju inte så konstigt, eftersom du har en så dyr kamera.

Cajsa

good morning sötnos! allt väl?

Anonym

hoppas du haft en bra vecka:)

ida

Allt bra med dig idag? Kram! <3

Amanda

Lät som en bra dag :)

Issa

ha en bra helg fina du :D

WhoIsThis

ååh men så skoj med bowling :D

Jessica

Fin :)

MADDISENJ

lät som en bra dag

julia

fin du är!

angelica

allt bra?

Anonym

Ja, det kunde ju vara intressant, om du skrev lite mer om vad du tänker, känner och tycker om olika saker; helt enkelt lite mer personligt och inte så ytligt.

Linn

Allt bra? :D

DIANA ÖSTERBERG

något snygg då!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: