Glad alla ♥ dag

| Vardag
Sprid extra kärlek till dina nära och kära idag. Ingenting varar för evigt.
 
Är det bara jag som tycker det låter bättre att säga "happy valentines day"? Hmm.. jag hoppas i alla fall att ni får en riktigt bra dag. Jag har haft en kort skoldag och gick hem direkt efteråt. Jag ska fixa mig lite och sen runt 18 tiden ska jag åka in till stan igen. Jag, Lisa och My har bokat bord på Jensens böfhus. Det kommer bli jätte mysigt. Jag tar med mig kameran så förhoppningsvis blir det lite lyckade bilder som jag kan bjuda på sen. Puss&Kram
Bella davis

Hej där! Allt bra med dig? Kram

Mercedes

låter bättre att säga happy valentines day kan jag hålla med om :)
kram

amandahjälmeby

Glad alla hjärtans dag! ♥

Liborius

fin bild!

svea ~ maviedesvea

Verkligen fin blogg! :D
Skulle vara jätte kul om du skulle vilja vara med i min tävling som finns på bloggen - gästblogga hos mig!

Sara

happy valentines day!♥
Låter som en mysg kväll! :D

▲SandraKarlsson

tack så mycket! :) Glad alla hjärtans dag! :)

Amanda

Ha en bra alla hjärtans dag :)

Veronika

Snyggt :*

Ida ♥♥

Glad alla ♥-ans dag! :D

Sv: hihi ja verkligen roligt!! :')

Felicia [14år och rullstolsbunden]

Gud va fin blogg ! :D

Jag har en liten bloppis på bloggen, kolla in och se om nånting faller dig i smaken ! :D

Glad alla <3 dag btw ^^

jonna

Hoppas du får en bra dag/kväll :)

MADDISENJ

Hoppas du har en fin alla hjärtans dag!

Natalie

Så lite så!

Jag håller med dig, men det mesta låter faktiskt bäst på engelska :)

Mandosa - Mode Skönhet Träning

Superfin topp!

♫♪ sandra T

fin topp!

basebollivet.blogg.se

Vad fin bild!! HA en fin alla hjärtans dag.

M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

Matilda Johansson

Svar: Tack! :)

Vad fin du är!!

Tuva Ek

myys! :)¨glad alla <3 dag och hoppas ni får trevligt! :)

Emelie

Jag håller med dig om att de låter bättre med happy valentines day :)
Sv; ja så himla gott!

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag! :)
kram

Liene

Glad alla hjärtans dag på dig med! :)

J O Y ▲

Jag tycker faktiskt också det låter så mycket bättre med "Happy valentine's day" låter mer cleant typ haha!

jennifer

Så fin!!! :D

Julia

fin blogg!

alice ♡

Himla snygg tröja! Vart har du köpt den? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: