by amanda

| Vardag
Jag vill shoppa!!!
 
Visst är det så otroligt skönt med fredag?! Jag sitter på svenska lektion och har precis skrivit klart en bokreflektion på 858 ord, duktigt av mig. Skolan slutar klockan 4, vet inte vad som händer riktigt men Lisa och My ska sova hemma hos mig. Antingen blir det myskväll eller fest. Vi får se helt enkelt. Hoppas ni får en bra början på helgen. Puss&Kram
moshiie

ååååh jeffrey campbell :D

sv: tack! :D

Tack :)

Vill också shoppa :P

♫♪ sandra T

snyggt!

Anonym

allt bra?:)

Malin

sjukt snygga kläder!

Ida

sv; Allt bra då?:)

Åh va mkt snygga kläder, vill också shoppaaaa...

ericaandersson

sjukt snygga saker!

Linn Svensson

Äntligen fredag! :D så otroligt skönt :D
hur har din fredag varit? :)

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Snyggt!

DIANA ÖSTERBERG

Snyggt =)

Michelle Osein

tack snyggo!
hoppas du får en fin helg! :)

LIENE

snygga saker:)
Hoppas du har det bra.

Felicia

åh, sååå snyggt!:D<33
sv: så lite<3:D

J O Y ▲

Sjukt snygga grejer!

bella davis

hallå där! haft en bra fredag? kramar :)

Melinda Nyrén

Fina saker!

Allt bra med dig?

jonna

snyggt!! :)

Emma - my blog, my life

snyggt:D

Jennifer

Sååå snyyggt! :)

viki

Shortsen alltså, helt underbarar :D
Älskar din bloggdesign btw! :)


Hoppas du får en bra dag ^^
KRAM!

malin

fin blogg! kika gärna in på min och säg vad du tycker! ;)

sofia

åååh vill ha allt!!!

sandra

Snygga saker :)

Liborius

åh vad mycket snyggt:)

rebecca andersson

vilken fin blogg du har tjejen! :)

Julia Wisniewska

Allt bra idag?:D
kram.

Matilda


Fina bilder!
allt bra?

Ställ gärna en fråga i min frågestund länk: http://baratilda.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comment
Kram^^

Maja

Hej hur mår du? :)
Kram! <3

Emelie♥

Åh, så fina plagg!

Emelie -Tävling på bloggen-

så mycke snyggt :D

Emelie

Åh gud vilka snygga saker! Vill också shoppa!:(

Kaffehörnan

Vad fint kollage

Emma

Fin blogg! :)

Lina Tsutsumi

Åh, dem där kläderna från runwaydreams är så himla fina. Synd att det bara är så dyrt..

Sarah

Fint kollage :)

julia

såå snygga saker! :)

hanna

älskar jeansshortsen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: