by amanda

| Vardag
Bilder lånade från we<3it
 
Bilderna ovan.. inspiration till hög nivå, och gud vad jag längtar till sommaren! Den här helgen har i alla fall varit bra men ganska lugn. Igår efter att jag tränat med Filip så träffade jag Lisa, Annie och Max. Efter en stund gick jag och Lisa hem till mig, lagade mat och sjöng singstar. Sen kom Filippa och Elin, då kollade vi på Melodifestivalen. Senare på kvällen kom Micke och Leo, vi spelade playstation.
 
Idag har jag spelat liga match i Rinkeby, bowling alltså. Det gick faktiskt ganska bra för mig, vissa serier var ju så klart sämre än andra men vi vann i alla fall. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och plugga lite matte. Hoppas ni har haft en bra helg! Kramisar
Nathalie Tegelstam

Skulle inte banga på en sådan kropp! :)

Nattis

Härliga inspirations bilder!

SV: Tack så mycket! :D

frida helin

grym inspiration !

Enya♥

Sv; tack så mke! :D

älskar sådana bilder!

basebollivet.blogg.se

Vad roligt med bowling. I love it.

Svar: Ja det är jag på bilden. jag & min mamma. Tack!

LINNEA

sv: hehe tack finis!

ååååh maj gash va snygg bilder! så jävla härligt med inspiration!!!

Matilda Johansson

Svar: Ja det var det! :)

Bra inspirationsbilder!!

jennifer

snygg blogg!
haft en bra helg? :)

JUNITJEJ

Härliga inspirationsbilder!

Therese Björkman

bra inspo Bilder!

Malin

hoppas du haft en bra vecka!

Malin

bra inspirationsbilder!

Emelie

Fin blogg!
Allt bra med dig? :)

Stella

Jätte fin blogg!! :D
sv: Tack!! :)
kram!!

bella davis

hej sötis! haft en bra söndag? kramar

Emelie

Fin blogg du har:)
KOlla gärna in min oxå . Hoppas du har det bra.
KRam

Emma och Mikaela

Åh vilken inspiration! :D

Linda

Det är bra med mig också.

Singatar har jag aldrig testat. Är det kul?

Carro - http://four.blogg.se/

Härlig inspo! :)

My

Hoppas du får en bra start på veckan! :D

bra inspiration :)

Liborius

bra inspo! ska iväg till gymmet senare^^

patriciac.blogg.se

Riktigt härliga inspo bilder:)

Inga-Linn

Väldigt bra inspirationsbilder!:)

Natalie

Tack!

Älskar sista bilden! :)

sara

härliga inspirationsbilder!

Sarah

Va kul o bowla :)

johanna

grymma inspirationsbilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: