by amanda

| Vardag
Bild från min egen tumblr, vet inte var orginalet kommer ifrån.
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något mer igår men jag satt inte så mycket vid datorn. Jag slutade tidigare igår också så jag åkte och jobbade hos pappa. Sen blev det bowling tävling och efter det hämtade pappa mig och vi åkte och käkade på en grill. Resten av kvällen spenderade jag med syster och hennes kompis Erika. Vi sjöng singstar, la pussel osv.
 
Jag slutar skolan om en timme och då ska jag och pappa åka till Norrtälje. Jag ville egentligen träna först men vi har bokat bord på en resturang klockan 19 så jag hinner inte det :( Jag ska försöka blogga något mer senare ikväll. Idag får vi lov också! Puss&Kram
Matilda Johansson

Svar: Ja :)
Cool bild! :D

Pontus Granlund (fotoblogg)

Planer inför kvällen? :)

sofia

fyfan vad skönt med lov, jag har först lov om en vecka :) <3

hahahha bäst bild! <3

emilia blomqvist

Vilken rolig bild xD hahahaha!

Cajsa Lindahl

haft en bra dag sötnos?

Thea

Fin blogg, kolla gärna in min!
Kram

Liborius

haha älskar bilden!

Tuuva

fin blogg! <3 Kram Tuuva

Malin Wallin

Allt bra med dig idag? :D

Inga-Linn

Åh, vad skönt med lov!:) Jag får det nästa vecka och har det under vecka 10!:)

Sandra

Gud vilka fina bilder du tar! :D

Greta

Fin blogg och fina bilder du har! Bloglovinbyte?

Sarah

Låter som att du hade en mysig kväll igår :)

Emma

Hehe, bra där.

basebollivet.blogg.se

Queen bitch är så mycket bätrtee.

basebollivet.blogg.se

Queen bitch. Det är en grej! :)

Helen

Det lät som om du hade en mysig kväll :D

Cajsa Lindahl

fan va det är skönt med lov nu alltså! :O

Sarah

Va kul o köra singstar :)

emelie

oh älskar bilden, många skulle behöva se den



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: