Veckans blogg + vinnaren

| Tävling
Vinnaren av veckans blogg hittar ni här! Gratulerar, du kan nu hitta länk till din blogg i min meny :)
 
Du får endast anmäla dig en gång, inget spam. Vinnaren kommer att få en länk till sin blogg i min meny ovanför headern i en vecka, och i ett inlägg. 
 
Andra kommentarer hänvisas till inlägget nedanför!
Emelie

Jag är med! :D
Sv; Ja de passar ju verkligen nu till vintern :)

Inga-Linn

Jag är med!:)

sofia

jag är med! :D

saandrafoto

jag är gärna med! :)
ha en bra måndag kväll! (:

Linnéa

Jag är med <3

♫♪ sandra - en musikblogg

jag är med :)

Lara&Lucy^^

jag är med :D

är med :D

Ida Lindborg ♡

Jag är med! :) Kram

Louise Elinor

jag är med :)

johanna

Jag är jätte gärna med! :)

Jag har en advents kalender just nu och det skulle vara jätte kul om du ville delta! :)

Ebba

Jag är med!

amanda

sv: Tack!! :D

Jag är med! :D

Amanda Örnebring

Jag är med! :)

Amanda Jönsson

Jag är med!

SV: Tack :)

sanna

jag är med:)

Wictoria ビクトリア

Jag är med! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag är med :)

sv: Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig. Meddelar dig när vinnaren är dragen och publicerad på bloggen :)

Clara

Jag är gärna med!
Kram!

amanda

jag vill vara med :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag är med :) <3

Sofia - Lever drömmen i LA

jag är med :D

Esmeralda

Jag är med

marina

Jag är med!

Carina

Jag är med :)

Fanny

Jag är med! :)
kram

Emelie

Jag är med!=)

Sv: åh okej, haha kollar inte på så mycket serier eller filmer faktiskt så har missat de ;)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Jag är med:)

sv: hihi, jaa:) Kramisar♥

ViktoriaCaroline

Jag är med :)

Boel

Jag är med :)

Sv: Kul att du tycker det :)

FlizanLizan

sv: de e okej med mig sj? :)

Jag är med :D

Jag är med!

Emma

Jag är med! :)

Filippa Wallin

Visst kan jag vara med!
sv: Tack så hemskt mycket! Kramar!

PINKPIERCING ♥

*svar:* Okej men jag är med igen då, med min nya bloggadress :)

Amanda [SPONTAN]

Jag är med :)

Johanna

jag är gärna med :)

Linnea

Jag är med!

Celine

Jag är med :)

Sabina

Jag är med! :)

Josefine

Jag är med!! :D

En plats i solen

jag är med

MISS REBECCA

jag vill vara med :)

Linajohansson.webblogg.se

Jag är med!!

Amanda Persson

jag är med :D

☆Z I N J A☆

jag är med:)

Elina

Varför inte testa något sådan här med nya bloggen?
JAG ÄR HELT KLART MED! :)

Kram

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Jag är gärna med :D

Emmy

Jag är med!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: