Shopping is cheaper than a psychiatrist

| New in
Nämde jag att jag beställt ett till par skor från members.com? Om inte så har de kommit nu. Jag tycker att de är otroligt snygga, något höga men det löser sig. De var dock lite för stora, men ska försöka bortse från det. Jag kan ha någon sula eller något i de så jag inte tappar de. Har en känsla av att de kan bli för små om jag skickar efter en mindre storlek. Mina andra klackskor jag köpte för några veckor sedan är ju alldeles för tighta istället fast de är samma storlek. Men snygga är de i alla fall. Vad tycker ni om de? :)
PINKPIERCINGS.se ♥

Fan va snygga! :D

svar: Jo det va en chock, det kom så hastigt... ne det är för känsligt. Ja sånt här tar tid och läka, ja det ska jag absolut göra, tack <3

Princess Lilla Lii

men gud, dösnygga! :o Såna skulle jag vilja ha om jag inte var urkass på att gå i klackar...

Svar: Hm, nej, de får vi av körskolan ;) Hur mycket kostade det att skriva in sig på din? Kan vara det som spökar :)

Linda

super snygga

ulrika

GALET snygga! Åhh vad jag blev avis nu haha!

Sandra SG

så snygga skor! riktigt fina !

sv: vad roligt att du gilla videos! :) KRAM

Ida

Sjukt snygga! :O

Linda [fotoblogg]

Åh, beställde också ett par skor därifrån :) Visst är de där från Nelly kampanjen, för tror jag såg dom? :D

Malin

gud så snygga!!

jonna

snygga!
tack :)

En plats i solen

Tjusiga skor!

Linnéa

Wow, vilka läckra skor <3

sv; jaa det suger!

WHAAAT uuursnygga skor, men HUR kan du gå i dom? får typ ont av 4 cm klackar.. :c

Inga-Linn

Snygga skor.
Sv: Nej mest bara is:*( ni då?

stella

Sjukt snygga :3

kaffehörnan

Wow vilka skor du har, är dom snygga eller snygga
Passar dig fint

milina.blogg.se

Galet snygga :)

Agnes Eriksson

sv: aw tack.
Shiit va snygga, dör ju lite här.. kram

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snygga!:D

sv: hihi, förstår det!:) Kramisar Beatrice♥

Sanna Johansson Bizzozero

Åh vad fina skor!

FlizanLizan

sv: okej, igår provjobbade jag och klippte håret :P

Snygga skor :D

saandrafoto

åh herregud vilka snygga skor!!! :D
ha en bra torsdag! :)

Elinemma ▲

snygga !

veronica eriksson

Jag avlider vad snygga skor, herre min gud! Kram!

Emelie

Gud så fina!!=)

☆Z I N J A☆

superfina:)

Emma

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH HERRRE GUUUUUD VAD SNYGGA!!!!!!!!!
Svar: Tack :)

Ida

Så fina!

MATILDA

Så snygga! :)

Kajsa Johansson

Jäklar!! Vad snygga!! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

sandra

vilka fina skor :)

Maja

Grymt snygga! perfekt till nyår :)

Josse

snygga!!

LIENE

Coola!

Nathalie Tegelstam

- jaa riktigt kul, har faktiskt bara gjort det 2 ggr nu :) hehe!

Jävligt snygga skor må jag säga

Sofia

snygga :D

Amanda

Snygga!

Lina

Åh gud vilka snygga!

Clara

Snygga skor!

Emma

Men åh så fina skor! :)
Kram

Cajsa

åh, så snygga! :O

allt bra med dig idag? :)

Hanna

Snygga!
SV: Tack :)

Malin

du kan också stoppa lite bomull fram vid tårna om dom är lite stora:)

Louise

skitsnygga!! :))

Emmy

Gryymt snygga! Ordnar sig ju givetvis med höjden, eller ja om du typ vänjer dig, men synd att dem är snäppet stora.

sv;
Hihi jaaa, älskar kladdkaka! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Supersnygga, bra köp där!

M A T I L D A ♥

så snygga skor!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh så fina!

Sabina

sv: Åh men tack så mycket! :)

Åh vilka snygga!!

Elina

Dom var jättefina! Fast jag föredrar de svarta :D

Emelie

Jag tycker de är assnygga! :)

frida

galeeeet snygga! :)

Johanna Gustafsson

galet snygga!

Rebecka

Åh vad fina!

agnesandersson

Gud så snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: