"If one day speed kills me, don't cry, 'cause I was smiling" - Paul Walker

| Vardag
paul walker Q.E.P.D
Kimmey ~ Kung varje dag

Så tragiskt, det som hände.

sv: Läskigt.

PINKPIERCING ♥

Känns som att jag är den enda som inte vet vem han är :P

*svar:* Hehe ja ;D

ViktoriaCaroline

R.I.P!! Så fruktansvärt hemskt :(

Emelie

Alla säger åhh vad hemskt, och jag vet f*n inte vem karl var ens!! :oo

Sv: Åh ja visst är det!=)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så hemskt:(

Madeleine Jonsson

Åh tack så jättemycket för din fina kommentar :) Så hemskt, rip!

My Fredblad

Så sjukt frukansvärt :(

Hur kom du förrästen på ideen att börja blogga? :D

♫♪ sandra - en musikblogg

så tragiskt!

linah

nästan typiskt att han skulle dö på de sättet :(

Emelie Andersson

R.i.p

Sv: ja verkligen :)
Allt bra med dig?

Milina Salihodzic

Så hemskt :/

Elisabet

Så tråkigt :((((

J o j z y ♛

R.i.p! :'(

Agnes Eriksson

rip, kram

Louise Elinor

rest in peace!

Vanessa

R.I.P! Kan inte fatta att han inte lever längre :(

Lowa Ek Lagerberg

vem var han?

svar: tack så mycket :) kul att höra!

sanna♦

rip

Jojo

jag kommer sakna honom så jäkla mycket :(

Emelie

Jätte tråkigt verkligen :(
Sv; Tack så mycket :)

Louise Elinor

allt bra idag då? :)

Carolina Thoor

Åh han är så grymt snygg :') <3

Christina

Hur tråkigt som helst. RIP

Linda

ja men eller hur!:D
Rip!

Sara - Hold on be strong

Så himla tragiskt :(( älskade honom och filmer han medverkat i <3
sv: visst <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: