Film betyg

| Filmbetyg
  
2/5 hjärtan
Sune och hans familj är tillbaka igen! Den här gången får vi följa med tjejtjusaren Sune och hans familj på roadtrip genom Europa. Målet är en liten by i Sydtyrolen där mamma och pappa Andersson upplevde sin smekmånad för 20 år sedan. I byn bor inte bara Sunes drömtjej utan också en konstnär som skulle kunna göra familjen rika som troll. Allt de behöver är hans signatur. Vad skulle möjligtvis kunna gå fel?
 
Jag har väldigt svårt "barnfilmer" och svenska filmer. Jag var därför väldigt skeptiskt till att se filmen men gjorde det för vännernas skull. Jag måste säga att jag hade rätt till att vara skeptisk. Skämten var påtvingade/ansträngda och hela filmen var utdragen. Som om de bara slängde in olika scener för att få filmen att bli längre. Det fanns några roliga stunder men jag gillade den inte i helhet. De tidigare filmerna är bättre och roligare. Vad tyckte ni? :)
 Bild lånad från google
En plats i solen

Då är den i samma stil som sune i grekland, gillade inte den.

ja det är bra grejer :)

♫♪ sandra - en musikblogg

vill se!

☆Z I N J A☆

tråkigt att du inte tyckte om den:)

Olivia C

sv: ja verkligen! :)

tråkigt att du inte tyckte om den, jag tycker den var jätterolig :D

Inga-Linn

Oj, bara två hjärtan..vad synd!:(

E.w - photpgraphy

MEEEN AMANDA?:D jag såg ju den på bio ikväll. JAG BARA ÄLSKAAAAA DEN. haha.. hel coool ju xD Men dock var den långdragen, början va bäst:D

Evve-Normal is boing!

Såg dem med för någon dag sedan, tyckte den va helt ok. Men förra 'Sune i Grekland' är mycket bättre. Se den (om du inte blivit för avskräckt ^^)!

LORISSA LOVEBOMB

har du sett sunes jul? Det är en rätt kul julkalender, men också kul att se på rad ^^

milina.blogg.se

Åh jag älskar barnfilmer, dock är dom nya sune filmerna inte sådär jätte barnsliga, utan mer familjefilmer kanske. Måste se den där!

Amanda Persson

gott nytt år på dig! kram :)

Michelle

Jag har lite svårt för det nya sune filmerna. Jag gillar de gamla skådespelarna bättre! :P

Emelie

Skulle så gärna vilja gå och se den, tyckte den förra vart himla rolig!

SV: Tackar! :)

Amanda

Har velat se den men nu är jag osäker (a)

Gillar inte heller svenska filmer...

Johanna - A dream as a model ♥

Gott nytt år :D

Jojo

Jag har inte sett den, och det tänker jag inte göra heller... ;) jag är inte alls mycket för svenska filmer, precis som du skrev, det ser påtvingat och ansträngt ut...

Chanelle

Tycker det r tråkigt att de fortsätter att göra Sune..

Kimmey ~ Kung varje dag

Tråkigt att den inte var bra, tycker att den verkar vara bra faktiskt.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: